27.12.24, 19:10
Polsat wygrał z TVN-em w Święta Bożego Narodzenia. Kevina obejrzało prawie 3,4 mln widzów
Dobowy wynik Polsatu w dzień wigilijny przejdzie do historii – to 13,4 proc. i w grupie komercyjnej 14,6 proc. Drugi w rankingu TVN uzyskał tylko 5,4 proc. w grupie wszystkich badanych i 6,4 proc. w grupie 16-59. Najlepszy wynik za trzy dni świąt również należy do Polsatu. Stacja uzyskała 8,5 proc. w grupie ogólnej i 9 proc. w komercyjnej TVN uzyskał odpowiednio tylko 5,6 proc i 6,5 proc. (dane: Nielsen Media).
„Wielkie Kolędowanie z Polsatem” emitowane we wtorek, 24 grudnia o godz. 16.50 obejrzało ok. 1,5 mln widzów, uzyskując udziały w rynku na poziomie 18,5 proc. i w grupie rozliczeniowej prawie 19 proc. Dla porównania – „Kolędy pod Tatrami” w TVP1 oglądało ok. 725 tys. osób, co przełożyło się na udziały: 8,9 proc. i 6,8 proc., a przy „Wspólnym kolędowaniu” w TVN zasiadło tylko ok. 564 tys., dając wynik 6,7 proc. i 7,7 proc.
Kevin nie był sam w domu
”Kevin sam w domu”, który obchodził jubileusz, 25 lat na antenie Polsatu, emitowany był w Wigilię o godz. 20.00. Okazał się najchętniej oglądanym filmem pośród wszystkich największych stacji telewizyjnych w kraju, przyciągając przed telewizory blisko 3,4 mln widzów, co dało udział w rynku 30 proc. W grupie komercyjnej przełożyło się to na wynik 34,10 proc.
Wydarzenia kontra Fakty
„Wydarzenia 18:50” emitowane w Polsacie 24 grudnia pokonały „Fakty TVN” w obu grupach. W grupie komercyjnej, czyli 16-59 uzyskały 17,3 proc. udziału w rynku a w grupie wszystkich badanych 16,4 proc. Wydarzenia na antenie Polsatu obejrzało ponad 1, 4 mln widzów a łącznie na trzech antenach (Polsat, Polsat News i Wydarzenia 24) ponad 1,6 mln. Na trzech antenach udział w rynku w grupie komercyjnej wyniósł 18,6 proc. a grupie wszystkich badanych 18,7 proc. Z kolei „Fakty” emitowane w TVN uzyskały 11,8 proc. udziału w rynku w grupie komercyjnej, a w grupie wszystkich oglądających 12,4 proc. Serwis TVN obejrzało 1,1 mln widzów.
„Wydarzenia 18:50” pokonały także serwis TVP1 „19:30”, który uzyskał 7,5 proc. udziału w rynku w grupie 16-59 i 10,6 proc. w grupie wszystkich badanych. „19:30” obejrzało zaledwie 888 tys. widzów.
Trzy dobre dni Polsatu
Udziały oglądalności Polsatu za trzy dni świąteczne wyniosły 8,5 proc. w grupie ogólnej i 9,7 proc. w grupie komercyjnej. Analogicznie, TVN osiągnął zdecydowanie niższy wynik na poziomie 5,6 proc. i 6,5 proc., a TVP1 – 6,5 proc. i 5 proc.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze