16.01.25, 23:32

Rockfin odświeża wizerunek, który ma podkreślać ambicje na rynku globalnym

Rebranding Rockfin, fot.: materiały prasowe Aldgate Strategy Group

Rockfin, firma działająca w obszarze projektowania i produkcji systemów wspierających transformację energetyczną, przeprowadza rebranding, wprowadzając nową identyfikację wizualną, która ma podkreślać jej ambicje na rynku globalnym. Przedsiębiorstwo od ponad 30 lat dostarcza rozwiązania dla przemysłu energetycznego, naftowego i gazowego oraz realizuje projekty we współpracy z międzynarodowymi partnerami.

Rebranding Rockfin ma odzwierciedlać rozwój firmy w kierunku bardziej zrównoważonej i innowacyjnej przyszłości. Zmiany w identyfikacji wizualnej oraz strategii komunikacji podkreślają zaangażowanie firmy w dostarczanie kompleksowych rozwiązań technologicznych, wspierających globalne procesy dekarbonizacji. Nowe logo firmy ma symbolizować dynamikę, elastyczność i solidność – wartości, które były obecne w marce od początku. Rockfin koncentruje się na technologiach wspierających zieloną energię, w tym wodór, oraz rozwiązaniach dla odnawialnych źródeł energii i dekarbonizacji.

W ramach rebrandingu Rockfin uruchamia platformę produktową HyVentive, która skupia się na innowacyjnych rozwiązaniach związanych z zielonym wodorem oraz jego zastosowaniami w przemyśle. Firma rozwija także technologie LNG i biopaliw, wspierając zrównoważony rozwój i globalną transformację energetyczną.

Czym zajmuje się Rockfin?

Rockfin to firma inżynieryjna zlokalizowana w Małkowie niedaleko Gdańska, zajmująca się projektowaniem i produkcją zaawansowanych systemów dla sektorów energetycznego, przemysłowego, naftowego i gazowego. Przedsiębiorstwo zatrudnia ponad 1000 osób, a jego produkty są dostarczane do klientów w ponad 100 krajach. Firma współpracuje z wiodącymi podmiotami branżowymi, takimi jak GE, Siemens, Alstom, Mitsubishi, Shell, Total, BP i Chevron.

W ciągu ostatnich pięciu lat Rockfin zrealizował ponad 6000 projektów, obejmujących m.in. systemy olejowe, gazowe, hydrauliczne, technologie wodorowe oraz komponenty do turbin parowych i gazowych. Produkty firmy znajdują zastosowanie w projektach na całym świecie, od Meksyku po Chiny i od RPA po Kanadę, wspierając działanie elektrowni, zakładów przemysłowych oraz instalacji związanych z dekarbonizacją.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.