18.01.25, 22:20
Crunchips wspiera 33. Finał WOŚP
26 stycznia br. odbędzie się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a marka Crunchips ponownie dołączyła do grona sponsorów akcji.
Crunchips wspiera działania Fundacji WOŚP od czterech lat, regularnie angażując się w styczniowe zbiórki poprzez kwesty realizowane w ramach Sztabu Lorenz, producenta marki. Crunchips jest również obecny na Pol’and’Rock Festival, wspierając akcję „Zaraz Będzie Czysto”, która łączy radość z życia z odpowiedzialnością za środowisko.
W ubiegłym roku, dzięki współpracy z influencerami i streamerami oraz licytacjom wewnętrznym organizowanym przez Lorenz, sztab firmy zebrał prawie 287 tys. zł na cel 32. Finału WOŚP. Tegoroczna zbiórka pod hasłem Gramy na zdrowie, koncentruje się na wsparciu dziecięcej onkologii i hematologii, a w realizację tego celu aktywnie włączają się pracownicy firmy.
Nocny przejazd ratrakiem po stoku narciarskim, domowy chleb, kurs makijażu, wspólny spływ kajakowy, własnoręcznie namalowane obrazy i wiele innych przedmiotów pracownicy Lorenz przekazali na aukcje charytatywne WOŚP. Zebrana kwota zasili konto 33. Finału. Pracownicy firmy wezmą również udział w zbiórce w dniu Finału, dołączając do grona tysięcy wolontariuszy w ostatnią niedzielę stycznia.
W ramach współpracy z Fundacją WOŚP marka Crunchips po raz czwarty przygotowała limitowaną edycję chipsów, której opakowanie zaprojektował Jurek Owsiak. Marka, promując działania społecznej odpowiedzialności, przeprowadziła również kampanię w mediach oraz przygotowała spot telewizyjny.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze