21.01.25, 14:30

Well, This is Fitness! Well Fitness przełamuje kolejne stereotypy w kampanii

Well, This is Fitness!, fot.: materiały prasowe

Well Fitness, sieć klubów fitness w Polsce, kontynuuje swoją kampanię marketingową prowadzoną pod hasłem "Well, This is Fitness!". Druga odsłona kampanii ma mocniej podkreślać kontrast między wyidealizowanym światem mediów społecznościowych a rzeczywistością treningową.

Kampania wykorzystuje hasło "Well, This is Fitness!", które nie tylko ma przyciągać uwagę, ale też oddawać kontrast między wykreowanym a prawdziwym obrazem fitnessu. Marka pokazuje autentyczne zdjęcia osób ćwiczących, z wszystkimi naturalnymi oznakami wysiłku fizycznego - zaczerwienioną twarzą, potem czy zmęczeniem.

„Odzew pierwszej odsłony kampanii był niezwykle spontaniczny i pozytywny. Cieszy nas to ogromnie, bo to oznacza, że odkryliśmy insight, który w branży fitness do tej pory nie był zagospodarowany. Nasi klubowicze stawiają sobie różne cele. Począwszy od tych sylwetkowych, poprzez poprawę kondycji i wydolności, kończąc na zachowaniu dobrego zdrowia i mobilności przez całe swoje życie. Każda osoba, która dąży do osiągnięcia tych celów, jest u nas mile widziana i znajdzie wsparcie w osiągnięciu założonych rezultatów. Naszą rolą jest przekonać do przyjścia na trening tych, którzy w obawie przed oceną rezygnują z aktywności fizycznej i pokazać, że na siłowni wszyscy jesteśmy tacy sami: spoceni, zmęczeni, nieraz z energią do treningu, innym razem zdemotywowani. I to właśnie jest fitness!” - mówi Marta Grabeus, Marketing Manager sieci siłowni Well Fitness.

Well Fitness w drugiej odsłonie swojej najnowszej kampanii nie tylko zmienia narrację wokół treningu, ale też aktywnie wspiera osoby rozpoczynające przygodę z siłownią.

Kampania realizowana przez agencję digital marketingu Tigers obejmuje: Performance Marketing, Outdoor, Influencer Marketing, Public Relations oraz Rich Media. Za realizację kampanii odpowiadają: koncept kreatywny: Daria Knapik (Tigers); Key Visual kampanii: Anna Zimny (Tigers), Patryk Karmoliński (Tigers); sesja zdjęciowa: Grzegorz Bukalski (Tigers); PR i Influencer Marketing: Oscar Dąbkowski (Tigers), Daniel Szumacher (Tigers); Performance Marketing: Marianna Kot (Tigers). Koordynacja projektu po stronie marki Well Fitness: Marta Grabeus, Natalia Szplitt, Aleksandra Przybył

Działania będą prowadzone do 3 lutego 2025 r., wykorzystując różnorodne kanały komunikacji do dotarcia z autentycznym przekazem do jak najszerszej grupy odbiorców.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.