19.01.25, 17:22

Grupa Atlas pozostanie sponsorem tytularnym Atlas Areny

Andre Rieu w Atlas Arenie, fot.: materiały prasowe

Grupa Atlas przedłużyła o kolejne pięć lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej. Współpraca trwa już 15 lat. Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 mln gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeń.

Najstarsza, a zarazem najdłuższa, obowiązująca nieprzerwanie od 15 lat umowa na prawo do nazwy, pomiędzy Miejską Areną Kultury i Sportu w Łodzi a Grupą Atlas, została z początkiem 2025 r. przedłużona o kolejne pięć lat. To oznacza, że łódzka Arena wciąż będzie funkcjonować pod nazwą „Atlas Arena”.

Atlas Arena to najsilniejsza marka na rynku wydarzeń, nierozerwalnie kojarząca się z Łodzią. Nieprzerwana współpraca z Grupą Atlas potwierdza jej pozycję i wzajemne zaufanie, przynosząc obu firmom korzyści. Nazwa Atlas Arena przez lata ugruntowała się w świadomości Polaków jako obowiązkowy przystanek na najważniejszych trasach koncertowych. Ciężko o lepszy przykład lokalnego patriotyzmu. Jesteśmy dumni, że to duża polska firma, o prawdziwie lokalnym rodowodzie, daje imię łódzkiej hali widowiskowej” – mówi Hanna Zdanowska, Prezydent Miasta Łódź.

Atlas Arena od lat kojarzy się m.in. fanom muzyki z Łodzią. Pierwszy koncert zagranicznych artystów odbył się tu 10 i 11 lutego 2010 r. – przed publicznością wystąpił zespół Depeche Mode. Muzycy od pierwszego koncertu w Atlas Arenie regularnie do Łodzi wracają, mają na koncie już sześciu występów w tym mieście. Oprócz Depeche Mode, obiekt gościł takie gwiazdy jak: Lenny Kravitz, Sting, Justin Bieber, Rihanna, Andrea Bocelli, Rammstein, Shakira, 50 CENT, Thirty Seconds to Mars czy Twenty One Pilots.

O marce Atlas, dzięki obecności w nazwie hali i o Łodzi, słyszy się i czyta regularnie. Tylko w 2023 r. ekwiwalent medialny wypracowany dla sponsora tytularnego łącznie wyniósł 70 mln zł. Drugie tyle hala wygenerowała dla miasta Łódź, w blisko 10 tys. wzmiankach mediowych. Samą wartość ekspozycji marki przy informacji o wydarzeniach odbywających się w Atlas Arenie wycenia się na blisko 15 mln zł.

Od początku istnienia hali odbyło się tu blisko 1200 wydarzeń, na które przyszło ponad 9 mln gości. W murach hali goszczą wydarzenia sportowe, muzyczne oraz występują największe światowe gwiazdy. W 2025 r. w Atlas Arenie odbędą się koncerty, m.in. Kylie Minogue, The Offspring, Limp Bizkit czy Lionela Richiego, międzynarodowe zawody sportowe jak Orlen Cup Łódź 2025 oraz Finały Volleyball Nations League 2025, a także widowiska artystyczne.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
11.02.25, 15:15
| reklama & PR » informacje
ASAP&ASAP z kampanią dla marki Compeed
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP przygotowała dla marki Compeed (Perrigo Poland) lokalizację globalnej kampanii, z dostosowaniem komunikacji do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.