16.02.25, 16:00

Reprezentantki Amp Futbolu bohaterkami kampanii Orlenu

Mistrzynie Świata w Amp Futbolu dla Orlenu, fot.: materiały prasowe

ORLEN zainicjował kampanię społeczną w przestrzeni publicznej, aby uhonorować bohaterki Mistrzostw Świata w Amp Futbolu. W 13 miastach pojawiły się billboardy przedstawiające zawodniczki reprezentacji, wspierane przez ORLEN jako Głównego Sponsora drużyny.

„Poznań, Szczecin, Knurów (oraz pozostałe 10 miast) zdobyły brąz Mistrzostw Świata” – takie napisy można zobaczyć na billboardach w 13 miejscowościach, z których pochodzą brązowe medalistki pierwszych, historycznych Mistrzostw Świata Kobiet w Amp Futbolu. Kampania wizerunkowa będzie trwała do końca stycznia 2025 roku.

„Jesteśmy bardzo dumni ze współpracy ORLEN z Amp Futbol Polska. Podziwiamy nasze medalistki, ich determinację, jedność, siłę i waleczność. Są dla nas źródłem ogromnej inspiracji. Chcemy pokazać lokalnym społecznościom, że te wspaniałe bohaterki są ich sąsiadkami i wspólnie celebrować wygraną Mistrzostw Świata w Kolumbii” – powiedział Michał Rutkowski, Dyrektor Biura Sponsoringu Sportu ORLEN.

Kobiecy Amp Futbol to dynamicznie rozwijająca się dyscyplina. Polskie reprezentantki już od swoich pierwszych meczów na arenie międzynarodowej zaprezentowały najwyższy poziom, kończąc rozgrywki jako niepokonane. Brązowy medal wywalczyły w spotkaniu z Kenią.

Sukces reprezentacji Polski w Amp Futbolu

Determinacja, realizacja marzeń i poczucie humoru sprawiły, że sukces reprezentacji Polski w Amp Futbolu odbił się szerokim echem. Zawodniczki miały szansę podzielić się swoimi historiami w mediach, a rozwój tej dyscypliny został doceniony podczas 90. Gali Plebiscytu Przeglądu Sportowego. W jej trakcie reprezentacje Polski kobiet i mężczyzn oraz drużyna ampfutbolowa Wisły Kraków zostały uhonorowane nagrodą w kategorii „Sport bez barier”.

Brązowy medal mistrzostw świata zdobyły: Anna Płodzik z Grójca, Justyna Bzdela z Michałowic, Marta Rumińska z Knurowa, Anna Raniewicz z Białegostoku, Monika Kukla z Zabierzowa Bocheńskiego, Weronika Nowotny z Krakowa, Daria Majkowska z Sosnowca, Aleksandra Płuciennik z Warszawy, Jolanta Ożga z Wólki Tanewskiej, Alicja Sowińska z Marek, Emilia Spunda ze Szczecina, Aleksandra Matczak z Poznania oraz Marta Oblas z Katowic. 

Komentarze

Powiązane

26.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Pokaż swoje bardziej. Sokół ambasadorem marki STS
25 marca br., bukmacher STS wystartował z kampanią wizerunkową, która inauguruje start nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Emocje. Bardziej”. Ambasadorem marki został raper Wojciech Sosnowski - Sokół.
25.03.25, 19:05
| reklama & PR » informacje
Aleph partnerem zespołu Stake F1 Team KICK Sauber
Aleph, firma działająca na rynku reklamy cyfrowej (działający aktywnie również w Polsce), rozpoczyna współpracę z zespołem Formuły 1: Stake F1 Team KICK Sauber.
25.03.25, 17:30
| reklama & PR » informacje
MullenLowe Warsaw z zespołem Software & AI development
Agencja MullenLowe Warsaw (MLW) stworzyła nowy zespół, dedykowany rozwojowi projektów software & AI development, machine learning oraz content management.
25.03.25, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Maciek Kozina powraca do VML
Maciek Kozina po dwóch latach przerwy wraca do VML jako Creative Director.
25.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Marka Maybelline New York klientem agencji Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York. Od początku kwietnia br. Altavia Kamikaze + K2 będzie wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce.
24.03.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Nasze ceny rządzą. Ewa Błachnio w kampanii reklamowej sieci Bricomarché
Bricomarché, sieć sklepów typu „dom i ogród”, rozpoczyna kampanię reklamową realizowaną pod hasłem „Nasze ceny rządzą”. Do działań reklamowych zaproszono Ewę Błachnio.
24.03.25, 10:49
| reklama & PR » informacje
Mido wygrywa przetarg na kampanię VEHIS
Dom mediowy Mido (Keino Grupa) wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej dla VEHIS – platformy leasingowo-samochodowej.
24.03.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Animex Foods w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Animex Foods, największej na polskim rynku firmy mięsnej.
23.03.25, 10:14
| reklama & PR » informacje
Superbet rusza z nową kampanią Jednym słowem: Super!
Bukmacher Superbet rozpoczął kampanię prowadzoną pod hasłem „Jednym słowem: Super!”, która ma podkreślać, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu. Akcja ma dotrzeć zarówno do młodszych, jak i bardziej doświadczonych pasjonatów sportu.
22.03.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Sen na pierwszym miejscu. IKEA inspiruje Polaków do lepszego odpoczynku
Z okazji Międzynarodowego Dnia Snu. IKEA chce na nowo odkryć przed Polakami radość ze spania, angażując ich poprzez media społecznościowe. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja VML.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.