17.02.25, 09:00
Castorama Polska wybiera mediaHub
Castorama Polska rozstrzygnęła proces przetargowy na wybór nowego domu mediowego.
Zwycięzcą przetargu została agencja MediaHub, która przez najbliższe trzy lata będzie odpowiedzialna za planowanie strategii mediowej oraz zakup mediów dla marki.
Przetarg rozpoczął się w październiku 2024 r. i objął trzy domy mediowe. „Zależało nam na poznaniu świeżych pomysłów na naszą markę i wyborze partnera, który wspólnie z nami będzie miał realny wpływ na rozwój Castoramy w Polsce. MediaHub zaprezentował wizję, która najlepiej odpowiada na nasze potrzeby i cele biznesowe” – mówi Marzena Zawadzka-Łysak, Dyrektorka ds. komunikacji marketingowej w Castorama Polska.
Nowa współpraca obejmie kompleksowe działania w zakresie budowania i realizacji strategii mediowej oraz zakupu mediów, wspierając dalszy rozwój i wzmocnienie pozycji marki Castorama na polskim rynku.
Jak podkreśla firma, decyzja o przeprowadzeniu przetargu wpisuje się w politykę Castorama Polska, zakładającą regularny przegląd partnerów biznesowych. Umowa została podpisana na trzy lata.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze