24.01.25, 13:00
Hearts & Science. Debiutuje agencja holdingu Omnicom
Agnieszka Stelmaszczyk objęła funkcję Managing Directora polskiego oddziału Hearts& Science - nowej agencji należącej do holdingu Omnicom.
Hearts & Science to dom mediowy, który ma wychodzić poza ramy planowania i zakupu mediów. Emocjonalne połączenia z markami (Hearts) i zaawansowana analiza danych (Science) mają być podstawą tożsamości agencji. Emocje i precyzja danych mają pozwalać zbudować komunikację, które skutecznie dotrze do serc i portfeli konsumentów.
Sieć Hearts& Science działa na rynku w Stanach Zjednoczonych od dziewięciu lat i jest jednym z najszybciej rozwijających się podmiotów na rynku mediowym na całym świecie. W Europie Hearts&Science jest obecne na 18 rynkach obsługując, m.in. marki motoryzacyjne, FMCG, farmaceutyczne. W Polsce Hearts&Science współpracuje już z Goldman Sachs Asset Management oraz Nice To Fit You.
Agnieszka Stelmaszczyk, która została Managing Directorem Hearts&Science Polska, rozpoczynała swoją karierę zawodową w OMD, a następnie pracowała w Broker FM, Accenture oraz przez ostatnie 12 lat prowadziła agencję Feno.
Od stycznia do agencji dołączył również Jędrzej Słomka, który objął stanowisko Senior Account Managera. Wcześniej Słomka związany był z domem mediowym Starcom i był odpowiedzialny za wieloletnią obsługę Allegro.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze