23.01.25, 07:00
Grupa RMF stawia na podcasty. Maria Lester szefową nowej struktury
Grupa RMF rozbudowuje struktury podcastowe. W grudniu 2024 r. zadebiutował gamingowy „WSAD Podcast”, a w styczniu br. premierę miał „Podcast nadawczy”. W planach na najbliższe tygodnie są kolejne produkcje.
Grupa RMF rozwija segment podcastowy. W swoim portfolio ma wiele produkcji, jak „Sceny Zbrodni” i „Dorwać Bestię”, „Misja Specjalna”, „Historia dla Dorosłych” czy „Ameryka i ja” Lidii Krawczuk. Część z nich od dawna znajduje się w czołówce rankingów na najważniejszych platformach streamingowych, jak Spotify, Apple Podcast i Youtube.
W planach Grupy jest systematyczna rozbudowa istniejącego portfolio. Za rozwój tego segmentu odpowiada nowo powołany zespół. „RMF to potężna marka, z ogromnym potencjałem do ekspansji w obszarze podcastów. Mamy świadomość, że budowa dobrze zbalansowanego portfolio to bieg na długim dystansie. Dlatego też dajemy sobie czas na eksperymenty i testowanie nowych formatów” – mówi Maria Lester, szefowa nowej struktury.
W 2025 r. Grupa RMF będzie stawiać na autorskie koncepcje oraz podcasty eksperckie, prowadzone przez znane głosy z anten RMF FM, RMF MAXX, RMF Classic i internetowego Radia RMF 24, jak i przy współpracy z twórcami zewnętrznymi. „Chcemy pracować zarówno z uznanymi podcasterami, którzy już zbudowali swoją lojalną publiczność, ale też jesteśmy otwarci na początkujących autorów, którzy mają coś ciekawego do przekazania. Szukamy tematów zarówno poważnych, jak i tych bardziej rozrywkowych” – mówi Maria Lester.
Podcast nadawczy przenosi się z anteny do Internetu
W sobotę, 18 stycznia swoją premierę miał „Podcast nadawczy”. Jest to autorski projekt twórców „Kanału nadawczego”, audycji znanej z anteny RMF MAXX. Justyna Borycka, Natalia Kawałek, Michał Siwek i Filip Kliber zapraszają do świata abstrakcyjnego humoru, ciętych komentarzy i ripost, z dużą dawką zabawy.
Premierowe odcinki będą dostępne w każdą sobotę o godz. 18.00 na YouTube RMF MAXX, RMF ON, Spotify i Apple Podcast. Fragmenty podcastu będą również emitowane na antenie RMF MAXX, a całość ma zyskać wsparcie promocyjne w kanałach social media stacji.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze