22.01.25, 14:39
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
Nowe ceny będą dotyczyć, m.in. pakietów Audio ZET Boost (+3,0 proc.) i Audio ZET (+2,5 proc.), a także Radia ZET (+3,6 proc., zmiana średnich cen). Obejmą pasma od poniedziałku do piątku między godziną 6:00 a 20:00.
"Zmiany są efektem olbrzymiego zainteresowania klientów przestrzenią reklamową w naszych stacjach radiowych. Według danych Kantar Media rok do roku cennikowe wydatki na reklamę w Grupie Eurozet wzrosły o ponad 21 proc., podczas gdy średni wzrost rynku w 2024 roku wyniósł ponad 8 proc., a naszej krakowskiej konkurencji - niecałe 5 proc. (dane: Kantar Media, wydatki reklamowe 2024 vs 2023, koszty cennikowe, nadawcy: cały rynek, Grupa Eurozet, Grupa RMF)” – tłumaczy Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.
Grupa Eurozet jest obecnie właścicielem największego portfolio radiowego w Polsce, w skład którego wchodzi dziewięć rozgłośni, w tym ogólnopolskie Radio ZET, stacje muzyczne oparte na różnych formatach od CHR Dance po klasykę rocka oraz TOK FM - radio w formacie news&talk.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze