25.01.25, 22:42

33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na antenach kanałów TVN Warner Bros. Discovery

33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na antenach kanałów TVN Warner Bros. Discovery, fot.: materiały prasowe

TVN Warner Bros. Discovery po raz dziewiąty zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy jako główny partner medialny wydarzenia. Relacje z 33. Finału będzie można śledzić przez cały dzień w TVN, TVN24 oraz TTV, na platformach Player i Max oraz w portalu tvn24.pl.

TVN Warner Bros. Discovery od dziewięciu lat jest głównym partnerem medialnym Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, wspierając akcję produkcyjnie, antenowo, promocyjnie i finansowo. W organizację Finału angażuje się co roku kilkaset osób, a efekty ich pracy można oglądać na antenach TVN, TVN24, TTV, na platformach streamingowych Player i Max.

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to fenomen, który od ponad trzydziestu lat jednoczy nas wszystkich – wolontariuszy, miliony indywidualnych darczyńców i biznes, wokół wspólnego celu. To niesamowite, jak małe, czerwone serduszko stało się symbolem dobra, solidarności i nadziei, dzięki czemu sprzęt od Orkiestry ratuje życie i zdrowie w całej Polsce” –mówi Kasia Kieli, President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce i CEO TVN. „Finał WOŚP to dla nas szczególnie ważny moment w roku – angażujemy się w to wydarzenie całym sercem i gramy najgłośniej, jak się da. Dokładamy swoją cegiełkę do zbiórki, ale też wspieramy to, co jest fundamentem WOŚP, czyli poczucie wspólnoty. Z radością pokażemy wszytko to, co czyni ten dzień wyjątkowym” – dodaje Kieli.

W niedzielę, 26 stycznia, ok. godz. 8:30 w programie „Dzień Dobry TVN” i w TVN24 widzowie będą mogli zobaczyć jego oficjalne otwarcie. W ten dzień na antenach TVN, TVN24, TTV, w serwisach Max, Player, TVN24 GO oraz w portalu tvn24.pl będzie można śledzić relacje ze studia Finału na błoniach PGE Narodowego, a także licznych Sztabów w Polsce i za granicą. Jak co roku nie zabraknie najważniejszych momentów Finału – koncertu oraz symbolicznego „Światełka do nieba”.
Z kolei szczegółowe informacje o 33. Finale WOŚP, wyjątkowe historie tych, których zdrowie ratował i ratuje sprzęt z charakterystycznym serduszkiem, najciekawsze aukcje, rozmowy z naukowcami, a także relacje z zagranicznych Sztabów można znaleźć w specjalnym serwisie portalu tvn24.pl.

TVN Warner Bros. Discovery wspiera Finał WOŚP nie tylko redakcyjnie i antenowo. Podczas Finału ogłoszona zostanie kwota darowizny od firmy – w ubiegłym roku był to 1 mln zł. Od lat powodzeniem cieszą się również aukcje charytatywne wystawiane przez TVN Warner Bros. Discovery oraz związane z firmą gwiazdy i redakcje. W tym roku pojawiło się ich blisko pięćdziesiąt, a widzowie mogą wylicytować, m.in. rodzinną wyprawę do świata Harrego Pottera w Warner Bros. Studio Tour w Londynie, wizyty na planie wybranych programów („Dzień Dobry TVN”, „You Can Dance”, „Mam Talent” czy „Top Model”), dzień w Sejmie z Arletą Zalewską, statuetkę Grand Press 2024 i spotkanie z dziennikarzami Uwagi TVN, wysprzątanie mieszkania przez prowadzących program “W kuluarach”, wejście za kulisy Top of the Top Sopot Festival, prywatny seans w kinie TVN Warner Bros. Discovery, monety z limitowanych kolekcji „Space Jam”, „Matrix” czy „Rick and Morty” (we współpracy z Mennicą Gdańską).

W miasteczku WOŚP zlokalizowanym na błoniach PGE Narodowego będzie można odwiedzić namiot TVN i wykonać zdjęcie w fotobudce AI oraz napić się bezalkoholowego grzańca.

TVN Warner Bros. Discovery współpracuje także z głównymi partnerami WOŚP, takimi jak mBank, Biedronka, Mastercard, Play, Dawtona oraz PZU.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Telewizja Puls inwestuje we własne studio. Format Taki jest świat zmieni formułę
Telewizja Puls wprowadza zmiany w segmencie infotainment oraz Dziale Produkcji własnej.
12.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
#DzielnicaBEZstrachu. Trzecia edycja kampanii społecznej Telewizji Puls i KGP
Telewizja Puls, Komenda Główna Policji oraz ekipa serialu kryminalnego „Dzielnica strachu”organizują trzecią edycję kampanii społeczną #DzielnicaBEZstrachu. Jej celem jest promowanie bezpieczeństwa i współpracy lokalnych społeczności z dzielnicowymi oraz wyłonienie #SuperDzielnicowego2025.
11.02.25, 07:15
| TV / VOD » seriale
Działkowcy. Trzeci sezon w Fokus TV
Kanał Fokus TV rozpoczął emisję III sezonu serialu dokumentalnego „Działkowcy” opowiadającego o perypetiach właścicieli Rodzinnych Ogródków Działkowych, których w polskich miastach istnieje ponad milion.
06.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Witwicki i Szubartowicz zadają Najważniejsze pytania w Polsat News
Od 10 lutego br. w każdy poniedziałek o 18.00 na antenie Polsat News pojawi się cykl programów – „Najważniejsze pytania” prowadzony przez Piotra Witwickiego i Przemysława Szubartowicza.
03.02.25, 14:19
| TV / VOD » informacje
Fundacja TBN zrealizuje film o zrównoważonych rozwiązaniach realizowanych na terenie Gdańska
Fundacja TBN Polska rozpoczęła realizację projektu „Gdański kurs w kierunku zrównoważonego rozwoju”. Przedsięwzięcie zostało docenione w konkursie EcoFuture i dofinansowane ze środków Gdańskiej Fundacji Rozwoju Gospodarczego.
03.02.25, 11:46
| TV / VOD » ludzie
INEA rozwija dział marketingu
Na początku roku, INEA wprowadziła zmiany w strukturze organizacyjnej obejmujące Dział Marketingu i Produktu.
03.02.25, 07:30
| TV / VOD » informacje
Pytanie dnia codziennie w TVP1 i TVP Info
Przed startem wiosennej ramówki Telewizja Polska wprowadza zmiany w emisji audycji informacyjnych i publicystycznych.
31.01.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna 2025 w Polsacie. Dużo rozrywki w ofercie stacji
Wiosną w Polsacie wraca format „Must be the music” z nowym składem jury. Stacja wyemituje aż dwa formaty kabaretowe. Ramówkę wypełnią liczne kontynuacje znanych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna w TVN. Nowy codzienny serial i reality show
Z końcem lutego br. ruszy wiosenna ramówka. Wśród nowości znajdzie się codzienny serial. Na widzów czekać będą kontynuacje popularnych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
80. rocznica wyzwolenia Auschwitz w TVP: ponad 1,1 mln widzów. Sygnał TVP w wielu stacjach na całym świecie
Nadawana w Telewizji Polskiej transmisja z obchodów 80. rocznicy wyzwolenia niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz oraz wszystkie relacje z nią związane cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów. Zasięg skumulowany dla 15 emisji z 27 stycznia 2025 r. w TVP1, TVP Info, TVP Polonia i TVP Historia wyniósł 4,9 mln osób.