07.02.25, 23:47
NicNac’s promuje limitowaną edycję Curry Explosion
Marka NicNac’s (Lorenz) ruszyła z kampanią promującą limitowaną edycję orzeszków NicNac’s Curry Explosion.
Kampania osadzona jest w kanale digital i obejmuje platformy YouTube, Meta, TikTok, Google (programmatic) oraz Twitch. Działania promocyjne zostały dodatkowo wzbogacone o kreacje rich mediowe.
Wykorzystanie platformy Twitch w kampanii opiera się o rozwiązanie Voice Trigger Display, które polega na wyświetlaniu reklamy marki NicNac’s w momencie, gdy streamerzy użyją określonych słów takich jak "kerować", "kerowanie", "keruj". Jest to gra słów, która określa rolę postaci w grach z kategorii MOBA, a w kontekście kampanii nawiązuje do curry – smaku limitowanej edycji orzeszków NicNac’s.
Kampania "NicNac’s Curry Explosion" kontynuuje komunikację marki Lorenz, która ma łączyć radość życia i odpowiedzialność. Działania mediowe koordynuje agencja mediowa Spark Foundry, która jest odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów kampanii. Kampania realizowana jest we współpracy z GameLab by LiquidThread – wewnętrznym działem Publicis Groupe, który odpowiada za egzekucję działań na platformie Twitch.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze