07.02.25, 07:15
Nadchodzi kolejny rok współpracy ONE House z Weledą
Agencja ONE House przedłużyła współpracę z międzynarodową marką Weleda na 2025 rok, kontynuując działania promujące jej naturalne i organiczne kosmetyki na polskim rynku. Od 2019 roku agencja wspiera rozwój świadomości marki, co zaowocowało kolejnymi zleceniami na realizację kampanii marketingowych.
W styczniu 2025 roku agencja ONE House uruchamia intensywną kampanię digitalową oraz działania z zakresu influencer marketingu, promując dwie linie produktów Weleda: Skin Food – zestaw nawilżających i odżywczych kosmetyków z efektem glow, przeznaczonych do pielęgnacji suchej skóry dla kobiet od 18. roku życia, oraz Calendula – linia produktów stworzona do naturalnej pielęgnacji i ochrony wrażliwej skóry niemowląt i dzieci od pierwszego dnia życia. Realizowane działania promocyjne wspierają sprzedaż produktów dostępnych u kluczowych partnerów handlowych, takich jak m.in. Hebe, Super-Pharm, Douglas oraz w wybranych drogeriach.
„Profesjonalizm i doskonałe wyczucie trendów w komunikacji, zrozumienie naszych potrzeb oraz duża elastyczność i otwartość zespołu ONE House na wyzwania z naszej strony pozwalają nam budować świadomość marki Weleda na rynku. Bardzo cenimy naszą współpracę i z przyjemnością zaczynamy kolejny rok z ONE House” – mówi Agnieszka Jarzęcka, Country Manager Weleda.
„Kontynuacja współpracy z marką Weleda to dla nas potwierdzenie zaufania do skuteczności naszych działań i zaangażowania agencji. Jesteśmy dumni, że możemy kolejny rok wspierać markę w umacnianiu jej pozycji na rynku kosmetyków naturalnych w Polsce” – mówi Dominika Jankowska, Communications Account Manager w ONE House.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze