13.02.25, 18:30

Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora

Izabela Bziuk obejmuje nowe stanowisko w grupie Agora, fot.: materiały prasowe Agora

Od stycznia 2025 roku Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej, który ma na celu lepsze dopasowanie do zmieniających się potrzeb partnerów biznesowych oraz efektywniejsze realizowanie strategii sprzedaży zintegrowanego portfolio Grupy.

Dział rozwoju projektów biznesowych to nowa jednostka w strukturach sprzedaży bezpośredniej Grupy Agora. Będzie odpowiedzialny za monetyzację oferty wszystkich mediów i marek Grupy, w tym „Gazety Wyborczej”, Wyborcza.pl, portalu Gazeta.pl, stacji radiowych oraz serwisów internetowych Grupy Eurozet, sieci kin Helios i nośników reklamy zewnętrznej AMS, a także organizowanie wydarzeń ekonomicznych, gospodarczych i konferencyjnych, dopasowanych do indywidualnych potrzeb partnerów biznesowych.

„To kolejny krok w budowaniu struktury sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora, dzięki której będziemy w stanie jeszcze lepiej wykorzystywać efekt synergii wynikający z potencjału naszych mediów i usług. Kompetencje i wieloletnie doświadczenie Izabeli Bziuk pozwolą nam realizować tę strategię oraz budować wizerunek komplementarnego i skutecznego partnera biznesowego, jakim niewątpliwie jesteśmy” – podkreśla Adam Kościelski, dyrektor działu sprzedaży bezpośredniej Grupy Agora

Nowa jednostka będzie ściśle współpracować ze wszystkimi działami sprzedaży w spółkach Grupy Agora, pozyskując partnerów do współpracy, która oferuje wartościowy kontekst biznesowy, wizerunkowy i medialny. Działania te będą nie tylko wspierać rozwój oferty biznesowej Grupy, ale również stanowić istotny element strategii umacniania jej pozycji jako lidera w branży mediowej.

Izabela Bziuk to menedżerka z ponad 20-letnim doświadczeniem w mediach, specjalizująca się w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, projektami oraz działaniami marketingowymi. Od 2021 r. kierowała regionalnym zespołem sprzedaży i rozwijała sprzedaż projektów strategicznych w Grupie Eurozet, a wcześniej pełniła rolę dyrektora projektów biznesowych w Bonnier Business Polska.ych.

Komentarze

Powiązane

26.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Pokaż swoje bardziej. Sokół ambasadorem marki STS
25 marca br., bukmacher STS wystartował z kampanią wizerunkową, która inauguruje start nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Emocje. Bardziej”. Ambasadorem marki został raper Wojciech Sosnowski - Sokół.
25.03.25, 19:05
| reklama & PR » informacje
Aleph partnerem zespołu Stake F1 Team KICK Sauber
Aleph, firma działająca na rynku reklamy cyfrowej (działający aktywnie również w Polsce), rozpoczyna współpracę z zespołem Formuły 1: Stake F1 Team KICK Sauber.
25.03.25, 17:30
| reklama & PR » informacje
MullenLowe Warsaw z zespołem Software & AI development
Agencja MullenLowe Warsaw (MLW) stworzyła nowy zespół, dedykowany rozwojowi projektów software & AI development, machine learning oraz content management.
25.03.25, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Maciek Kozina powraca do VML
Maciek Kozina po dwóch latach przerwy wraca do VML jako Creative Director.
25.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Marka Maybelline New York klientem agencji Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York. Od początku kwietnia br. Altavia Kamikaze + K2 będzie wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce.
24.03.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Nasze ceny rządzą. Ewa Błachnio w kampanii reklamowej sieci Bricomarché
Bricomarché, sieć sklepów typu „dom i ogród”, rozpoczyna kampanię reklamową realizowaną pod hasłem „Nasze ceny rządzą”. Do działań reklamowych zaproszono Ewę Błachnio.
24.03.25, 10:49
| reklama & PR » informacje
Mido wygrywa przetarg na kampanię VEHIS
Dom mediowy Mido (Keino Grupa) wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej dla VEHIS – platformy leasingowo-samochodowej.
24.03.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Animex Foods w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Animex Foods, największej na polskim rynku firmy mięsnej.
23.03.25, 10:14
| reklama & PR » informacje
Superbet rusza z nową kampanią Jednym słowem: Super!
Bukmacher Superbet rozpoczął kampanię prowadzoną pod hasłem „Jednym słowem: Super!”, która ma podkreślać, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu. Akcja ma dotrzeć zarówno do młodszych, jak i bardziej doświadczonych pasjonatów sportu.
22.03.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Sen na pierwszym miejscu. IKEA inspiruje Polaków do lepszego odpoczynku
Z okazji Międzynarodowego Dnia Snu. IKEA chce na nowo odkryć przed Polakami radość ze spania, angażując ich poprzez media społecznościowe. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja VML.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.