05.02.25, 12:10
iPoster: 65 nowych nośników w sieci DOOH
W 2024 r. iPoster działający na rynku Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych w Polsce, rozszerzył swoją ofertę o 65 nowych nośników. Wśród nich 60 to ekrany typu totem, a pięć to wielkoformatowe nośniki typu spectacular.
Łącznie z nowymi ekranami sieć iPoster liczy obecnie 616 wysokiej jakości nośników w 85 galeriach handlowych na terenie 54 miast w Polsce, takich jak Warszawa, Kraków czy Wrocław. Nowe ekrany pojawiły się w 14 galeriach handlowych zlokalizowanych w 13 miastach, w tym w miejscowościach, w których do tej pory oferta iPoster nie była dostępna, m.in. w Bielsku-Białej, Nowym Sączu czy Piotrkowie Trybunalskim.
„Naszym celem jest ciągłe poszerzanie zasięgu i oferowanie naszym klientom najwyższej jakości ekranów, aby mogli skutecznie dotrzeć do swoich odbiorców. W 2025 r. planujemy dalsze inwestycje, skupimy się przede wszystkim na poszerzeniu oferty o wielkoformatowe nośniki, wśród których znajdzie się jeden absolutnie wyjątkowy na polskim rynku” - mówi Michał Wilczyński, dyrektor sprzedaży w iPoster.
Nowe nośniki znalazły się w następujących galeriach handlowych: Atrium Biała (Białystok), Gemini Park (Bielsko-Biała), Focus Bydgoszcz, Forum Gdańsk, Galeria Nowy Rynek (Jelenia Góra), Galeria Sandecja (Nowy Sącz), Aura (Olsztyn), Solaris Center (Opole), Focus Mall Piotrków Trybunalski Galeria Panorama (Poznań), Galeria Tomaszów (Tomaszów Mazowiecki), CH Reduta (Warszawa), Promenada (Warszawa), Galeria Dominikańska (Wrocław).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze