05.02.25, 10:45
Josera wspiera Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej 2025
Josera, producent żywności dla zwierząt, wspiera Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2025, ogłaszając Andreasa Wolffa nowym ambasadorem marki. Runda pucharowa rozgrywek rozpoczyna się 28 stycznia, wkraczając w kluczową fazę zmagań.
W niedzielę, 26 stycznia 2025 r., zakończyła się runda główna Mistrzostw, a wszystkie drużyny, które przejdą do decydującej fazy turnieju, zostały już wyłonione. Od wtorku, 28 stycznia rozpoczynają się rozgrywki.
Josera, producent karmy dla zwierząt i pasjonat sportu, wspiera wszystkich zawodników, nie tylko tych, którzy awansowali do kluczowej fazy, jako oficjalny partner 29. Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn. W swoim sportowym haśle, które towarzyszy tegorocznym Mistrzostwom, marka podkreśla: „We all love to play” (wszyscy uwielbiamy grać, bawić się).
Jak podkreśla marka, pasja do żywności dla zwierząt oraz szacunek dla sportu skłoniły markę do zaangażowania się w Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn.
„Rola oficjalnego partnera Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2025 to dla nas zaszczyt, ale także wielka szansa na zwrócenie uwagi kibiców na całym świecie na szerokie portfolio naszych produktów z kategorii pet food oraz po prostu przekazanie, że jesteśmy zawsze gotowi, aby odpowiedzieć na potrzeby żywieniowe ich pupili. Mogą zaufać jakości naszych produktów” – mówi Bogdan Piwko, Członek Zarządu odpowiedzialny za marki, Josera.
Piłka ręczna to sport, który łączy pokolenia, tworząc rodzinną atmosferę i dostarczając emocji sportowych. Bez względu na to, czy kibice śledzą mecze na ekranach telewizorów, czy są obecni na stadionach, Josera towarzyszy im wszędzie. Logo marki widnieje na rękawach zawodników 32 drużyn uczestniczących w turnieju, a marka jest obecna we wszystkich 108 meczach. Dodatkowo, w trakcie rozgrywek pojawiają się reklamy LED oraz branding Josery na sportowych arenach, a komunikacja marki obejmuje także kanały cyfrowe, media społecznościowe i telewizję. Marka organizuje również specjalne wydarzenia w miejscach, gdzie odbywają się mecze.
Aby jeszcze bardziej podkreślić swoje długoterminowe powiązania z piłką ręczną, Josera nawiązała współpracę z Andreasem Wolffem, bramkarzem i miłośnikiem zwierząt, który prywatnie jest właścicielem dwóch wilczurów. Andreas, jako ambasador marki, stał się twarzą nowej kampanii marketingowej Josery.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze