05.02.25, 10:45

Josera wspiera Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej 2025

Josera sponsorem Mistrzostw Świata W Piłce Ręcznej Mężczyzn 2025, fot.: materiały prasowe K+ PR

Josera, producent żywności dla zwierząt, wspiera Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2025, ogłaszając Andreasa Wolffa nowym ambasadorem marki. Runda pucharowa rozgrywek rozpoczyna się 28 stycznia, wkraczając w kluczową fazę zmagań.

W niedzielę, 26 stycznia 2025 r., zakończyła się runda główna Mistrzostw, a wszystkie drużyny, które przejdą do decydującej fazy turnieju, zostały już wyłonione. Od wtorku, 28 stycznia rozpoczynają się rozgrywki. 

Josera, producent karmy dla zwierząt i pasjonat sportu, wspiera wszystkich zawodników, nie tylko tych, którzy awansowali do kluczowej fazy, jako oficjalny partner 29. Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn. W swoim sportowym haśle, które towarzyszy tegorocznym Mistrzostwom, marka podkreśla: „We all love to play” (wszyscy uwielbiamy grać, bawić się).

Jak podkreśla marka, pasja do żywności dla zwierząt oraz szacunek dla sportu skłoniły markę do zaangażowania się w Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn.

„Rola oficjalnego partnera Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2025 to dla nas zaszczyt, ale także wielka szansa na zwrócenie uwagi kibiców na całym świecie na szerokie portfolio naszych produktów z kategorii pet food oraz po prostu przekazanie, że jesteśmy zawsze gotowi, aby odpowiedzieć na potrzeby żywieniowe ich pupili. Mogą zaufać jakości naszych produktów” – mówi Bogdan Piwko, Członek Zarządu odpowiedzialny za marki, Josera.

Piłka ręczna to sport, który łączy pokolenia, tworząc rodzinną atmosferę i dostarczając emocji sportowych. Bez względu na to, czy kibice śledzą mecze na ekranach telewizorów, czy są obecni na stadionach, Josera towarzyszy im wszędzie. Logo marki widnieje na rękawach zawodników 32 drużyn uczestniczących w turnieju, a marka jest obecna we wszystkich 108 meczach. Dodatkowo, w trakcie rozgrywek pojawiają się reklamy LED oraz branding Josery na sportowych arenach, a komunikacja marki obejmuje także kanały cyfrowe, media społecznościowe i telewizję. Marka organizuje również specjalne wydarzenia w miejscach, gdzie odbywają się mecze.

Aby jeszcze bardziej podkreślić swoje długoterminowe powiązania z piłką ręczną, Josera nawiązała współpracę z Andreasem Wolffem, bramkarzem i miłośnikiem zwierząt, który prywatnie jest właścicielem dwóch wilczurów. Andreas, jako ambasador marki, stał się twarzą nowej kampanii marketingowej Josery. 

Komentarze

Powiązane

26.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Pokaż swoje bardziej. Sokół ambasadorem marki STS
25 marca br., bukmacher STS wystartował z kampanią wizerunkową, która inauguruje start nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Emocje. Bardziej”. Ambasadorem marki został raper Wojciech Sosnowski - Sokół.
25.03.25, 19:05
| reklama & PR » informacje
Aleph partnerem zespołu Stake F1 Team KICK Sauber
Aleph, firma działająca na rynku reklamy cyfrowej (działający aktywnie również w Polsce), rozpoczyna współpracę z zespołem Formuły 1: Stake F1 Team KICK Sauber.
25.03.25, 17:30
| reklama & PR » informacje
MullenLowe Warsaw z zespołem Software & AI development
Agencja MullenLowe Warsaw (MLW) stworzyła nowy zespół, dedykowany rozwojowi projektów software & AI development, machine learning oraz content management.
25.03.25, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Maciek Kozina powraca do VML
Maciek Kozina po dwóch latach przerwy wraca do VML jako Creative Director.
25.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Marka Maybelline New York klientem agencji Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York. Od początku kwietnia br. Altavia Kamikaze + K2 będzie wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce.
24.03.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Nasze ceny rządzą. Ewa Błachnio w kampanii reklamowej sieci Bricomarché
Bricomarché, sieć sklepów typu „dom i ogród”, rozpoczyna kampanię reklamową realizowaną pod hasłem „Nasze ceny rządzą”. Do działań reklamowych zaproszono Ewę Błachnio.
24.03.25, 10:49
| reklama & PR » informacje
Mido wygrywa przetarg na kampanię VEHIS
Dom mediowy Mido (Keino Grupa) wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej dla VEHIS – platformy leasingowo-samochodowej.
24.03.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Animex Foods w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Animex Foods, największej na polskim rynku firmy mięsnej.
23.03.25, 10:14
| reklama & PR » informacje
Superbet rusza z nową kampanią Jednym słowem: Super!
Bukmacher Superbet rozpoczął kampanię prowadzoną pod hasłem „Jednym słowem: Super!”, która ma podkreślać, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu. Akcja ma dotrzeć zarówno do młodszych, jak i bardziej doświadczonych pasjonatów sportu.
22.03.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Sen na pierwszym miejscu. IKEA inspiruje Polaków do lepszego odpoczynku
Z okazji Międzynarodowego Dnia Snu. IKEA chce na nowo odkryć przed Polakami radość ze spania, angażując ich poprzez media społecznościowe. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja VML.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.