29.01.25, 10:00
Witold Trzciński zostanie dyrektorem Centralnego Biura Reklamy Polska Press Grupy
1 marca br. Witold Trzciński obejmie stanowisko dyrektora Centralnego Biura Reklamy Polska Press Grupy, zastępując na tym stanowisku Pawła Kosska. Piotr Kowalczyk zostanie dyrektorem Działu Rozwoju Produktu Online, który zostanie wydzielony z CBR w ramach nowej strategii rozwoju Spółki.
Witold Trzciński, dotychczasowy zastępca dyrektora Centralnego Biura Reklamy Polska Press Grupy, od 1 marca br. obejmie stanowisko dyrektora Centralnego Biura Reklamy. To manager i ekspert branży reklamowej. Związany jest z branżą reklamowo-wydawniczą ponad 30 lat, a z Polska Press Grupą 23 lata. W przeszłości zarządzał również biurami reklamy czołowych wydawnictw takich jak Bauer, Murator S.A. czy Gremi Media. Jest ekspertem w budowaniu i utrzymywaniu długotrwałych relacji biznesowych. Ukończył studia na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. W 2014 r. był nominowany na Arbitra Rady Etyki Reklamy.
Ponadto w ramach zmian, z Centralnego Biura Reklamy zostanie wydzielony Dział Rozwoju Produktu Online, odpowiedzialny za tworzenie nowych rozwiązań produktowych oraz sprzedaż automatyczną. Na czele tego działu stanie Piotr Kowalczyk, dotychczasowy dyrektor produktu reklamowego online.
Piotr Kowalczyk od ponad ośmiu lat związany jest z Polska Press Grupą, gdzie pełni kluczowe funkcje menedżerskie, przyczyniając się do rozwoju i transformacji cyfrowej firmy. Wcześniej przez wiele lat pracował w Ringier Axel Springer Polska (RASP), był także członkiem zarządu i prezesem IAB Polska. Ukończył fizykę na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia MBA w Polsko-Francuskiej Podyplomowej Szkole Zarządzania.
Z końcem lutego br. Paweł Kossek, dotychczasowy dyrektor CBR, rozstaje się z Polska Press Grupą.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze