29.01.25, 10:00

Witold Trzciński zostanie dyrektorem Centralnego Biura Reklamy Polska Press Grupy

Witold Trzciński, fot.: materiały prasowe

1 marca br. Witold Trzciński obejmie stanowisko dyrektora Centralnego Biura Reklamy Polska Press Grupy, zastępując na tym stanowisku Pawła Kosska. Piotr Kowalczyk zostanie dyrektorem Działu Rozwoju Produktu Online, który zostanie wydzielony z CBR w ramach nowej strategii rozwoju Spółki.

Witold Trzciński, dotychczasowy zastępca dyrektora Centralnego Biura Reklamy Polska Press Grupy, od 1 marca br. obejmie stanowisko dyrektora Centralnego Biura Reklamy. To manager i ekspert branży reklamowej. Związany jest z branżą reklamowo-wydawniczą ponad 30 lat, a z Polska Press Grupą 23 lata. W przeszłości zarządzał również biurami reklamy czołowych wydawnictw takich jak Bauer, Murator S.A. czy Gremi Media. Jest ekspertem w budowaniu i utrzymywaniu długotrwałych relacji biznesowych. Ukończył studia na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. W 2014 r. był nominowany na Arbitra Rady Etyki Reklamy.

Ponadto w ramach zmian, z Centralnego Biura Reklamy zostanie wydzielony Dział Rozwoju Produktu Online, odpowiedzialny za tworzenie nowych rozwiązań produktowych oraz sprzedaż automatyczną. Na czele tego działu stanie Piotr Kowalczyk, dotychczasowy dyrektor produktu reklamowego online.

Piotr Kowalczyk od ponad ośmiu lat związany jest z Polska Press Grupą, gdzie pełni kluczowe funkcje menedżerskie, przyczyniając się do rozwoju i transformacji cyfrowej firmy. Wcześniej przez wiele lat pracował w Ringier Axel Springer Polska (RASP), był także członkiem zarządu i prezesem IAB Polska. Ukończył fizykę na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia MBA w Polsko-Francuskiej Podyplomowej Szkole Zarządzania.

Z końcem lutego br. Paweł Kossek, dotychczasowy dyrektor CBR, rozstaje się z Polska Press Grupą.

Komentarze

Powiązane

25.03.25, 15:15
| prasa » informacje | kultura » książki
Pięć książek reporterskich zawalczy o Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego
Do finału 16. edycji Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego przeszło pięć książek reporterskich. Zwycięzcę konkursu poznamy 18 maja br. Nagrodę organizuje oraz funduje Miasto st. Warszawa. Współorganizatorem wydarzenia jest redakcja “Wyborczej”.
25.03.25, 12:30
| prasa » informacje
Kochać i Chronić. I edycja gali Do Rzeczy dla Rodziny
28 marca br. w Krakowie w gmachu Muzeum Lotnictwa Polskiego, które jest również partnerem wydarzenia, odbędzie się pierwsza edycja gali tygodnika „Do Rzeczy” dla Rodziny pt. „Kochać i Chronić”.
25.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 25 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 25 marca?
24.03.25, 10:12
| prasa » informacje
Grupa Agora z nową identyfikację wizualną. Jacek Utko autorem nowego logotypu
Grupa Agora zmienia identyfikację wizualną, która ma podkreślać transformację z wydawcy prasowego w nowoczesną grupę mediową.
24.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 24 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 24 marca?
23.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 23 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 23 marca?
22.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 22 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 22 marca?
21.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 21 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 21 marca?
20.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 20 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 20 marca?
19.03.25, 14:43
| prasa » informacje
Tygodnik Powszechny w prenumeracie z odbiorem w Paczkomatach InPost
„Tygodnik Powszechny” - pismo społeczno-kulturalne wydawane od 1945 r. w Krakowie, rozpoczął współpracę z InPost i uruchamia nową formę dystrybucji swojego papierowego wydania przez sieć maszyn Paczkomat.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.