06.02.25, 15:30
Metamorfoza szkolnej stołówki do wygrania w konkursie marki Lubella
Lubella organizuje konkurs, w którym główną wygraną jest metamorfoza stołówki o wartości 100 tys. zł. Akcja jest kontynuacją kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”.
Lubella przenosi ideę „gotuj w domu jak w restauracji” do szkolnych stołówek w ramach kampanii „Szkolna Restauracja”. Głównym elementem działań jest konkurs, w którym szkoły podstawowe walczą o metamorfozę stołówki wartą 100 tys. zł. Cztery najlepsze zgłoszenia otrzymają również spersonalizowane neony Lubella z nazwą swojej „szkolnej restauracji”. Każda szkoła, która zgłosi swój udział w konkursie, otrzyma również ebook z przepisami na dania z makaronu Lubella, które urozmaicą szkolne i domowe menu.
Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest przystąpienie do programu Akademia Lubella i nagranie filmu zgłoszeniowego z realizacją minimum jednej lekcji w ramach Akademii Lubella – edukacyjnego projektu promującego zdrowe odżywianie, samodzielne gotowanie, niemarnowanie jedzenia i savoir-vivre. W obecnej, jubileuszowej X edycji programu uczestniczy 200 tys. uczniów klas VI–VIII z 2 tys. szkół w całej Polsce. Materiały edukacyjne przygotowane zostały przez ekspertów (metodyka, dietetyka i ekspertkę kulinarną) w taki sposób, by zachęcić uczniów do wspólnego, kreatywnego działania.
Kampania Lubelli wspierana będzie przez influencerów, w tym Joannę i Macieja Dowborów oraz Julię Żugaj. Media wykorzystywane w komunikacji najnowszej kampanii to YT, banery, Librus, META, Brainly, Programmatic oraz Portale Oświaty.
Za kampanię odpowiedzialna jest agencja reklamowa Polot, a media zakupił dom mediowy Starcom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze