06.02.25, 15:30

Metamorfoza szkolnej stołówki do wygrania w konkursie marki Lubella

Metamorfoza szkolnej stołówki do wygrania w konkursie marki Lubella, fot.: materiały prasowe

Lubella organizuje konkurs, w którym główną wygraną jest metamorfoza stołówki o wartości 100 tys. zł. Akcja jest kontynuacją kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”.

Lubella przenosi ideę „gotuj w domu jak w restauracji” do szkolnych stołówek w ramach kampanii „Szkolna Restauracja”. Głównym elementem działań jest konkurs, w którym szkoły podstawowe walczą o metamorfozę stołówki wartą 100 tys. zł. Cztery najlepsze zgłoszenia otrzymają również spersonalizowane neony Lubella z nazwą swojej „szkolnej restauracji”. Każda szkoła, która zgłosi swój udział w konkursie, otrzyma również ebook z przepisami na dania z makaronu Lubella, które urozmaicą szkolne i domowe menu.

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest przystąpienie do programu Akademia Lubella i nagranie filmu zgłoszeniowego z realizacją minimum jednej lekcji w ramach Akademii Lubella – edukacyjnego projektu promującego zdrowe odżywianie, samodzielne gotowanie, niemarnowanie jedzenia i savoir-vivre. W obecnej, jubileuszowej X edycji programu uczestniczy 200 tys. uczniów klas VI–VIII z 2 tys. szkół w całej Polsce. Materiały edukacyjne przygotowane zostały przez ekspertów (metodyka, dietetyka i ekspertkę kulinarną) w taki sposób, by zachęcić uczniów do wspólnego, kreatywnego działania.

Kampania Lubelli wspierana będzie przez influencerów, w tym Joannę i Macieja Dowborów oraz Julię Żugaj. Media wykorzystywane w komunikacji najnowszej kampanii to YT, banery, Librus, META, Brainly, Programmatic oraz Portale Oświaty.

Za kampanię odpowiedzialna jest agencja reklamowa Polot, a media zakupił dom mediowy Starcom.

Komentarze

Powiązane

26.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Pokaż swoje bardziej. Sokół ambasadorem marki STS
25 marca br., bukmacher STS wystartował z kampanią wizerunkową, która inauguruje start nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Emocje. Bardziej”. Ambasadorem marki został raper Wojciech Sosnowski - Sokół.
25.03.25, 19:05
| reklama & PR » informacje
Aleph partnerem zespołu Stake F1 Team KICK Sauber
Aleph, firma działająca na rynku reklamy cyfrowej (działający aktywnie również w Polsce), rozpoczyna współpracę z zespołem Formuły 1: Stake F1 Team KICK Sauber.
25.03.25, 17:30
| reklama & PR » informacje
MullenLowe Warsaw z zespołem Software & AI development
Agencja MullenLowe Warsaw (MLW) stworzyła nowy zespół, dedykowany rozwojowi projektów software & AI development, machine learning oraz content management.
25.03.25, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Maciek Kozina powraca do VML
Maciek Kozina po dwóch latach przerwy wraca do VML jako Creative Director.
25.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Marka Maybelline New York klientem agencji Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York. Od początku kwietnia br. Altavia Kamikaze + K2 będzie wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce.
24.03.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Nasze ceny rządzą. Ewa Błachnio w kampanii reklamowej sieci Bricomarché
Bricomarché, sieć sklepów typu „dom i ogród”, rozpoczyna kampanię reklamową realizowaną pod hasłem „Nasze ceny rządzą”. Do działań reklamowych zaproszono Ewę Błachnio.
24.03.25, 10:49
| reklama & PR » informacje
Mido wygrywa przetarg na kampanię VEHIS
Dom mediowy Mido (Keino Grupa) wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej dla VEHIS – platformy leasingowo-samochodowej.
24.03.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Animex Foods w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Animex Foods, największej na polskim rynku firmy mięsnej.
23.03.25, 10:14
| reklama & PR » informacje
Superbet rusza z nową kampanią Jednym słowem: Super!
Bukmacher Superbet rozpoczął kampanię prowadzoną pod hasłem „Jednym słowem: Super!”, która ma podkreślać, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu. Akcja ma dotrzeć zarówno do młodszych, jak i bardziej doświadczonych pasjonatów sportu.
22.03.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Sen na pierwszym miejscu. IKEA inspiruje Polaków do lepszego odpoczynku
Z okazji Międzynarodowego Dnia Snu. IKEA chce na nowo odkryć przed Polakami radość ze spania, angażując ich poprzez media społecznościowe. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja VML.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.