05.02.25, 18:00
Mlekovita z Polskim smakiem oraz tysiakiem. Loteria produktów Mlekovity
1 lutego br. rozpoczęła się kolejna loteria promocyjna zorganizowana przez First Line Polska dla Grupy Mlekovita. Najnowsza aktywacja konsumencka tym razem promuje produkty marki Polskie i odbywa się pod hasłem „Mlekovita z Polskim smakiem oraz tysiakiem”.
Sprzedaż promocyjna i przyjmowanie zgłoszeń do loterii potrwa do 31 maja 2025 r. Aby wziąć udział w akcji wystarczy w dowolnym sklepie kupić dowolny produkt marki Polskie (w opakowaniu promocyjnym lub bez komunikacji loteryjnej), zachować dowód zakupu, a następnie wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie akcji. W promocji codziennie przez 120 dni uczestnicy mogą wygrać 1 tys. zł.
Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią wykorzystującą, m.in. reklamę w TV, internecie (SoMe, bannery internetowe), prasie branżowej czy działania w punktach sprzedaży. Planowanie i zakup mediów - firma Mlekovita we własnym zakresie, kampania potrwa do 31 maja, podobnie jak loteria.
Za kompleksową organizację, koordynację i obsługę prawną loterii odpowiedzialna jest agencja First Line Polska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze