03.02.25, 11:46
INEA rozwija dział marketingu
Na początku roku, INEA wprowadziła zmiany w strukturze organizacyjnej obejmujące Dział Marketingu i Produktu.
Dział Marketingu i Produktu został podzielony na dwa odrębne obszary: Marketing & Digital Sales Department oraz Product Department. Nowy podział ma pozwolić na większą specjalizację w zarządzaniu kluczowymi obszarami działalności.
Na stanowisko Head of Marketing & Digital Sales został powołany Jan Mausch, który dotychczas odpowiadał za rozwój sprzedaży online. Jak podkreśla INEA, sukcesy takie jak wprowadzenie modelu sprzedaży 0-touch oraz uruchomienie nowej wersji strony internetowej INEA są potwierdzeniem jego skuteczności. W nowej roli Mausch kieruje zespołami Komunikacji, Kreacji oraz kontynuuje rozwój sprzedaży cyfrowej.
Stanowisko Head of Product objął Arkadiusz Cisek, związany z firmą od kilku lat. Dotychczas pełnił funkcje Product Managera i Customer Value Managera, i jak wskazuje INEA - przyczyniając się do sukcesu usługi telewizyjnej oraz rozwoju wartości klienta. Jako Head of Product przejął zarządzanie Działem Produktów oraz obszarem Customer Value Management.
Nowa struktura organizacyjna ma na celu wsparcie realizacji planów rozwoju INEA oraz zwiększenie efektywności w kluczowych obszarach działalności.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze