05.02.25, 14:48
Familijne Wtorki Filmowe. Aktywacja konsumencka potrwa aż 52 tygodnie
1 lutego br. ruszyły „Familijne Wtorki Filmowe” – kolejna odsłona akcji marki Familijne, należącej do portfolio firmy Colian. Tym razem dla klientów marki przygotowano zniżki na bilety do wszystkich sieci kin w całej Polsce oraz wybranych kin niezależnych. Kampania promocyjna obejmuje, m.in. działania w telewizji, radiu, digitalu, mediach społecznościowych oraz punktach sprzedaży.
„Familijne Wtorki Filmowe” to akcja skierowana do wielbicieli kina i klientów wafli marki Familijne. Aby wziąć w niej udział, trzeba kupić dwa dowolne opakowania wafli Familijne na jednym paragonie, zachować go, zarejestrować dokument na stronie internetowej marki, a następnie odebrać kod umożliwiający zakup biletu na wtorkowy seans za 10 zł. Promocja obowiązuje w kinach sieci Multikino, Cinema City, Helios oraz w wybranych kinach niezależnych.
„Tegoroczna aktywacja konsumencka „Familijne Wtorki Filmowe” potrwa do 31 stycznia 2026 r. i obejmie zasięgiem około 200 kin w prawie 100 miastach w całej Polsce” - mówi Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian. „To aż 52 tygodnie intensywnych działań, ukierunkowanych na wsparcie rotacji produktu poprzez wielokanałową komunikację. Kampania została zaplanowana tak, aby maksymalnie zwiększyć zasięg i zaangażowanie konsumentów, wykorzystując różnorodne narzędzia – od promocji w punktach sprzedaży, przez digital, po media tradycyjne. Dzięki temu zapewnia kompleksowe wsparcie i spójność całej akcji” – dodaje Kąkol
Akcja będzie szeroko promowana w punktach sprzedaży, Internecie, przez wybranych influencerów, a także za pośrednictwem outdooru, telewizji, kin, w tym dedykowanych familijnych sal oraz specjalnie przygotowanego spotu radiowego.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze