05.02.25, 09:44

Szósta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2025. 46 tys. zł w puli nagród

Szósta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2025, fot.: materiały prasowe

31 stycznia br. ruszyła szósta już edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie autorskiej grafiki na świąteczne opakowanie Śliwki Nałęczowskiej. Łączna pula nagród wynosi ponad 46 tys zł.

Marka Śliwka Nałęczowska (Colian) po raz szósty organizuje konkurs Design by Śliwka Nałęczowska, który skierowany jest do grafików, ilustratorów oraz projektantów – zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. W tym roku dla laureatów pierwszych trzech miejsc przewidziano nagrody finansowe w wysokości: 20 tys. zł, 12 tys. zł i 7 tys. zł. Produkty z zwycięskimi projektami trafią do ogólnopolskiej sprzedaży jeszcze pod koniec tego roku jako część sezonowej linii Art Collection

„Od dwóch lat w ramach konkursu Design by Śliwka Nałęczowska koncentrujemy się na promocji sztuki projektowania opakowań, która wymaga połączenia wielu istotnych elementów” – mówi Bożena Piotrowska, odpowiedzialna za markę Śliwka Nałęczowska. „Dobry projekt musi być nie tylko atrakcyjny wizualnie, ale także dopracowany techniczne i zgodny z charakterem marki oraz oczekiwaniami jej odbiorców. Grafiki zgłaszane do konkursu powinny łączyć walory artystyczne i funkcjonalne oraz być na tyle uniwersalne, aby mogły zostać zaadaptowane do różnych formatów opakowań produktu” – dodaje Piotrowska

Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska z jednej strony ma stanowić platformę komunikacyjną dla marki, z drugiej zaś ma dać młodym twórcom możliwość zaprezentowania swoich umiejętności i zobaczenia efektów swojej pracy na sklepowych półkach.

W tym roku w skład jury wchodzą zarówno eksperci z zakresu sztuki, designu i wzornictwa przemysłowego, jak i specjaliści z branży reklamowej: dr Piotr Kuczkowski (Dziekan Wydziału Architektury Wnętrz, Wzornictwa i Scenografii we wrocławskiej ASP), Katarzyna Puczyłowska (odpowiedzialna za koordynację projektów w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego, laureatka odznaczenia ministerialnego Zasłużony dla Kultury Polskiej za działania artystyczne w 2021 r.), Lena Pianovska (członkini Zarządu STGU, inicjatorka, koordynatorka i mentorka w programie Mentoringowym STGU), Aleksandra Tulibacka (redaktor naczelna magazynu Grafmag, współorganizatorka konferencji GrafConf dla projektantów), Patryk Hardziej (ilustrator, projektant grafik, twórca plakatów filmowych, autor książek o historii znaków graficznych), Ada Zielińska (ilustratorka i graficzka, współorganizatorka Festiwalu Komunikacji Ilustrowanej – ILUSTRATOR), Karolina Hołdys (projektantka wzornictwa przemysłowego i komunikacji wizualnej, wykładowczyni na Wydziale Projektowym ASP w Katowicach), Małgorzata Drozdowska (współzałożycielka agencji OK Human i Członkini Zarządu KTR, art dyrektor z wieloletnim doświadczeniem), Aleksandra Jasionowska (graficzka i ilustratorka, autorka identyfikacji Ogólnopolskiego Strajku Kobiet, członkini Zarządu KTR przy SAR od 2022 r.).

Projekty graficzne, wykonane na siatce opakowania oraz ich wizualizacje, można zgłaszać do 18 marca br. wyłącznie za pośrednictwem strony konkursowej. Wyniki zostaną ogłoszone 23 kwietnia br.

Design by Śliwka Nałęczowska 2025 zyska szerokie wsparcie medialne i PR, obejmujące zasięgową kampanię digitalową, promocję w social mediach, działania w mediach patronackich oraz aktywności w oficjalnych kanałach marki Śliwka Nałęczowska.

Partnerami VI edycji konkursu są: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta, Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej oraz Stowarzyszenie SPFP. Patronat medialny nad konkursem objęli: NOIZZ, Grafmag, Purpose, Klub Twórców Reklamy, a także Polish Graphic Design. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

Komentarze

Powiązane

26.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Pokaż swoje bardziej. Sokół ambasadorem marki STS
25 marca br., bukmacher STS wystartował z kampanią wizerunkową, która inauguruje start nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Emocje. Bardziej”. Ambasadorem marki został raper Wojciech Sosnowski - Sokół.
25.03.25, 19:05
| reklama & PR » informacje
Aleph partnerem zespołu Stake F1 Team KICK Sauber
Aleph, firma działająca na rynku reklamy cyfrowej (działający aktywnie również w Polsce), rozpoczyna współpracę z zespołem Formuły 1: Stake F1 Team KICK Sauber.
25.03.25, 17:30
| reklama & PR » informacje
MullenLowe Warsaw z zespołem Software & AI development
Agencja MullenLowe Warsaw (MLW) stworzyła nowy zespół, dedykowany rozwojowi projektów software & AI development, machine learning oraz content management.
25.03.25, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Maciek Kozina powraca do VML
Maciek Kozina po dwóch latach przerwy wraca do VML jako Creative Director.
25.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Marka Maybelline New York klientem agencji Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York. Od początku kwietnia br. Altavia Kamikaze + K2 będzie wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce.
24.03.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Nasze ceny rządzą. Ewa Błachnio w kampanii reklamowej sieci Bricomarché
Bricomarché, sieć sklepów typu „dom i ogród”, rozpoczyna kampanię reklamową realizowaną pod hasłem „Nasze ceny rządzą”. Do działań reklamowych zaproszono Ewę Błachnio.
24.03.25, 10:49
| reklama & PR » informacje
Mido wygrywa przetarg na kampanię VEHIS
Dom mediowy Mido (Keino Grupa) wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej dla VEHIS – platformy leasingowo-samochodowej.
24.03.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Animex Foods w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Animex Foods, największej na polskim rynku firmy mięsnej.
23.03.25, 10:14
| reklama & PR » informacje
Superbet rusza z nową kampanią Jednym słowem: Super!
Bukmacher Superbet rozpoczął kampanię prowadzoną pod hasłem „Jednym słowem: Super!”, która ma podkreślać, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu. Akcja ma dotrzeć zarówno do młodszych, jak i bardziej doświadczonych pasjonatów sportu.
22.03.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Sen na pierwszym miejscu. IKEA inspiruje Polaków do lepszego odpoczynku
Z okazji Międzynarodowego Dnia Snu. IKEA chce na nowo odkryć przed Polakami radość ze spania, angażując ich poprzez media społecznościowe. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja VML.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.