05.02.25, 06:00
Paulina Przetacka dołączyła do Value Media
W lutym br. do zespołu Value Media (Group One) jako business director dołączyła Paulina Przetacka, która będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Grupą CCC (CCC, Modivo, e-obuwie, HalfPrice) i TVP oraz pracę dedykowanych zespołów współpracujących z klientami w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych.
Paulina Przetacka jest związana z branżą mediową od 2010 r. Zaczynała swoją karierę w Mindshare, a następnie w strukturach Dentsu przeszła drogę od Communications Plannera do Client Partnera. Odpowiadała za rozwój biznesowy oraz obsługę klientów i marek, m.in. z branży finansowej (mBank, Proama, Generali), FMCG (Heinz, Pudliszki, Arla Foods, wszystkie marki z portfolio Foodcare), technologicznej (IBM, Sygnity, Motorola), energetycznej, telekomunikacyjnej oraz farmaceutycznej. W Dentsu zajmowała również stanowisko TV&Video Stack Leadera, odpowiadając za kształtowanie strategii i efektywność planowanych działań w ramach tego obszaru, a także rozwój nowych, innowacyjnych rozwiązań na jego styku z innymi kompetencjami.
W Value Media Przetacka stanęła na czele multidyscyplinarnego zespołu odpowiedzialnego za rozwój biznesu grupy CCC oraz kompleksową obsługę klienta TVP. Na stanowisku business directora będzie odpowiedzialna za strategiczne rekomendacje, wykorzystanie analityki oraz narzędzi w służbie podnoszenia wartości biznesowej poprzez zmiany napędzane danymi.
Paulina Przetacka swoją pracę raportować będzie bezpośrednio do Rafała Wachnika.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze