07.02.25, 06:00
Insignia przedłuża współpracę z Südzucker Polska SA dla marki Cukier Królewski. Poszerzono zakres umowy
Insignia przedłuża na kolejny rok współpracę z Südzucker Polska SA w obszarze działań komunikacyjnych dla marki Cukier Królewski. Jednocześnie zwiększa się również zakres obsługi. Agencja współpracuje z tym klientem pięć lat, od początku 2020 r., po wygraniu przetargu.
Agencja Insignia zajmie się opracowaniem strategii i komunikacji, jak również przygotowywaniem koncepcji kreatywnych działań reklamowych dla marki Cukier Królewski na kolejny rok. Komunikacja obejmie działania komunikacyjne w kanale digital, obsługę mediów społecznościowych, aktywacje konsumenckie, współprace influencerskie oraz obsługę kampanii mediowych.
W 2025 r. Insignia zdecydowała się zaproponować klientowi nieco odmienną niż wcześniej strategię działania, skupiającą się bardziej na wspieraniu sprzedaży.
„Patrząc na realia rynkowe takie jak wojna dyskontów, niepewność konsumencka czy smart shopping uznaliśmy, że musimy podejść do tematu w sposób bardziej elastyczny. Mocny nacisk w strategii na bieżący rok położyliśmy więc na wsparcie sprzedaży B2B oraz B2C” - mówi Sylwester Wrona, Chief Operating Officer w agencji Insignia.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze