11.02.25, 19:00
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
Lubella po raz kolejny chce inspirować klientów do gotowania w domu, pokazując, że domowe posiłki również mogą smakować i wyglądać jak z najlepszej restauracji – a przy tym być tańsze i prostsze do przygotowania. Kontynuacją zeszłorocznej kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” jest loteria Lubelli, która ma zachęcać do tworzenia domowych restauracji dając przy tym szansę na wygranie nagród.
Aby wziąć udział w loterii, klient musi kupić dwa dowolne makarony Lubella, zachować dowód zakupu i zarejestrować go na stronie akcji. Każdy zgłoszony paragon to kolejna domowa restauracja Lubelli i dodatkowa szansa na wygraną. Co tydzień uczestnicy mogą wygrać Thermomix TM6 i spersonalizowany neon do domowej restauracji lub jedną z 35 kart podarunkowych RTV Euro AGD o wartości 500 zł, a nagroda główna to 100 tys. zł.
Loteria trwa do 28 marca 2025 r. i jest szeroko promowana w różnych mediach, m.in. w telewizji, YouTube, Meta (Facebook i Instagram), VOD, Listonic, a także za pomocą banerów reklamowych oraz materiałów POS i specjalnych naklejek na opakowaniach makaronów Lubella.
Celem kampanii jest stworzenie największej sieci domowych restauracji, które udowodnią, że gotowanie w domu może być nie tylko proste i ekonomiczne, ale również pełne smaku i przyjemności.
Za kampanię odpowiadają agencje reklamowe Amooco, Feeders. Za zakup mediów odpowiada Starcom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze