12.02.25, 07:00
#DzielnicaBEZstrachu. Trzecia edycja kampanii społecznej Telewizji Puls i KGP

Telewizja Puls, Komenda Główna Policji oraz ekipa serialu kryminalnego „Dzielnica strachu”organizują trzecią edycję kampanii społeczną #DzielnicaBEZstrachu. Jej celem jest promowanie bezpieczeństwa i współpracy lokalnych społeczności z dzielnicowymi oraz wyłonienie #SuperDzielnicowego2025.
Serial „Dzielnica strachu” zainspirował w 2023 r. kampanię społeczną #DzielnicaBEZstrachu, której organizatorzy – Telewizja Puls i Komenda Główna Policji - zachęcają do wspólnego poszukiwania #SuperDzielnicowego oraz promują współpracę lokalnych społeczności z dzielnicowymi. Każdy może podzielić się historią o swoim dzielnicowym, wypełniając formularz na stronie akcji. Akcję promują aktorzy z „Dzielnicy strachu”: Andrzej Młynarczyk, Jasper Sołtysiewicz, Aleksandra Listwan i Jagoda Małyszek, a także ubiegłoroczny zdobywca tytułu #SuperDzielnicowego – sierż. szt. Paweł Chmura z Warszawy.
„Telewizja Puls jako stacja komercyjna nie ma w koncesji zapisanej misji - ale ta jest zapisana w naszych genach. Nasze kanały Puls i Puls 2 są obecne w każdym polskim domu – a to zobowiązuje. I ten obowiązek chcemy wypełniać jak najlepiej, łącząc rozrywkę z działaniami ważnymi społecznie. Prowadzimy wraz z Policją dwie ogólnopolskie kampanie społeczne - #ZnamTeNumery oraz #DzielnicaBEZstrachu. Wspólnie ostrzegamy oraz chronimy, a w każdą z kampanii zaangażowały się ekipy seriali „Lombard. Życie pod zastaw” i „Dzielnica strachu”. Niedawno podsumowaliśmy działania w ramach #ZnamTeNumery - kampania edukująca seniorów i ich bliskich na temat niebezpieczeństw w świecie cyfrowym dotarła do 20 milionów osób a policyjne statystki pokazały, że seniorzy stali się uważniejsi. Jesteśmy z tego ogromnie dumni, co nas motywuje do dalszych działań. W ramach trzeciej edycji kampanii #DzielnicaBEZstrachu szukamy #SuperDzielnicowego i mamy nadzieję, że przełoży się ona na bezpieczeństwo lokalnych społeczności” - mówi Dariusz Dąbski, Prezes Telewizji Puls.
Kampania #DzielnicaBEZstrachu cieszy się coraz większym zainteresowaniem: w ubiegłym roku dzielnicowi spotykali się z mieszkańcami swoich rejonów służbowych, rozmawiali o ich codziennych wyzwaniach i pokazywali, jak mogą wpływać na ich bezpieczeństwo. Media podchwyciły temat, dzieląc się inspirującymi historiami o policjantach, którzy każdego dnia robią coś więcej niż tylko strzegą porządku – stają się prawdziwymi bohaterami. Przełożyło się to m.in. na liczbę głosów na #SuperDzielnicowego - tylko w ubiegłym roku internauci oddali ich 33 tys.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze