12.02.25, 07:00

#DzielnicaBEZstrachu. Trzecia edycja kampanii społecznej Telewizji Puls i KGP

#DzielnicaBEZstrachu. Trzecia edycja kampanii społecznej Telewizji Puls i KGP, fot.: materiały prasowe

Telewizja Puls, Komenda Główna Policji oraz ekipa serialu kryminalnego „Dzielnica strachu”organizują trzecią edycję kampanii społeczną #DzielnicaBEZstrachu. Jej celem jest promowanie bezpieczeństwa i współpracy lokalnych społeczności z dzielnicowymi oraz wyłonienie #SuperDzielnicowego2025.

Serial „Dzielnica strachu” zainspirował w 2023 r. kampanię społeczną #DzielnicaBEZstrachu, której organizatorzy – Telewizja Puls i Komenda Główna Policji - zachęcają do wspólnego poszukiwania #SuperDzielnicowego oraz promują współpracę lokalnych społeczności z dzielnicowymi. Każdy może podzielić się historią o swoim dzielnicowym, wypełniając formularz na stronie akcji. Akcję promują aktorzy z „Dzielnicy strachu”: Andrzej Młynarczyk, Jasper Sołtysiewicz, Aleksandra Listwan i Jagoda Małyszek, a także ubiegłoroczny zdobywca tytułu #SuperDzielnicowego – sierż. szt. Paweł Chmura z Warszawy.

Telewizja Puls jako stacja komercyjna nie ma w koncesji zapisanej misji - ale ta jest zapisana w naszych genach. Nasze kanały Puls i Puls 2 są obecne w każdym polskim domu – a to zobowiązuje. I ten obowiązek chcemy wypełniać jak najlepiej, łącząc rozrywkę z działaniami ważnymi społecznie. Prowadzimy wraz z Policją dwie ogólnopolskie kampanie społeczne - #ZnamTeNumery oraz #DzielnicaBEZstrachu. Wspólnie ostrzegamy oraz chronimy, a w każdą z kampanii zaangażowały się ekipy seriali „Lombard. Życie pod zastaw” i „Dzielnica strachu”. Niedawno podsumowaliśmy działania w ramach #ZnamTeNumery - kampania edukująca seniorów i ich bliskich na temat niebezpieczeństw w świecie cyfrowym dotarła do 20 milionów osób a policyjne statystki pokazały, że seniorzy stali się uważniejsi. Jesteśmy z tego ogromnie dumni, co nas motywuje do dalszych działań. W ramach trzeciej edycji kampanii #DzielnicaBEZstrachu szukamy #SuperDzielnicowego i mamy nadzieję, że przełoży się ona na bezpieczeństwo lokalnych społeczności” - mówi Dariusz Dąbski, Prezes Telewizji Puls.

Kampania #DzielnicaBEZstrachu cieszy się coraz większym zainteresowaniem: w ubiegłym roku dzielnicowi spotykali się z mieszkańcami swoich rejonów służbowych, rozmawiali o ich codziennych wyzwaniach i pokazywali, jak mogą wpływać na ich bezpieczeństwo. Media podchwyciły temat, dzieląc się inspirującymi historiami o policjantach, którzy każdego dnia robią coś więcej niż tylko strzegą porządku – stają się prawdziwymi bohaterami. Przełożyło się to m.in. na liczbę głosów na #SuperDzielnicowego - tylko w ubiegłym roku internauci oddali ich 33 tys.

Komentarze

Powiązane

26.03.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Polsat i Czwórka w ofercie serwisu Player
Player, lokalny serwis streamingowy, wzbogaca swoją ofertę o kolejne kanały liniowe. Od 24 marca br. wszyscy użytkownicy platformy zyskali dostęp do stacji Polsat i Czwórka (TV4).
26.03.25, 06:00
| TV / VOD » badania rynku
4,2 mln osób oglądało mecz Polska – Malta
Transmisję meczu Polska – Malta łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie obejrzało prawie 4,2 mln widzów. Była to kolejna - po piątkowym meczu z Litwą - najliczniej oglądana propozycja telewizyjna tego roku.
25.03.25, 23:14
| TV / VOD » badania rynku
Niezwykłe Stany Prokopa liderem w grupie komercyjnej
Nowe odcinki "Niezwykłych Stanów Prokopa" emitowane są w każdą niedzielę o godz. 11:20 na antenie TVN. Po emisji trzeciego odcinka program pozostaje liderem pasma w grupie komercyjnej i drugą najchętniej wybieraną pozycją wśród wszystkich widzów.
25.03.25, 10:55
| TV / VOD » informacje
TVN trafił do oferty Polsat Box Go
Polsat Box Go oraz telewizja internetowa z dekoderem Polsat Box zostały wzbogacone o kanał TVN w jakości HD.
24.03.25, 21:57
| TV / VOD » badania rynku
Rośnie widownia części formatów TTV w wiosennej ramówce
Wzrosło zainteresowanie częścią formatów TTV w wiosennej ramówce stacji. Rekordową widownię zanotował program „Życie na Kredycie”.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
24.03.25, 14:17
| radio / audio » informacje | TV / VOD » informacje
Federalnie rzecz biorąc. Tomasz Lejman i Adam Górczewski z podcastem video w Interii
Interia uruchomiła podcast video „Federalnie rzecz biorąc”, w którym dwaj korespondenci Tomasz Lejman (Polsat News i Interia) i Adam Górczewski (Polskie Radio) będą komentować prosto znad berlińskiej Sprewy niemiecką rzeczywistość oraz jej wpływ na sytuację w Polsce oraz Europie.
24.03.25, 13:40
| TV / VOD » seriale
Glina. Ruszyły zdjęcie do kontynuacji serialu
Ruszyły zdjęcia do kontynuacji polskiego serialu „Glina”. SkyShowtime, Telewizja Polska i Apple Film pracują wspólnie nad nowym projektem. Serial wyreżyserują Władysław Pasikowski oraz Dariusz Jabłoński, za scenariusz odpowiada Maciej Maciejewski.
23.03.25, 19:07
| TV / VOD » informacje
TVP3 Poznań przywozi dzieci z na spektakle teatralne do swojego studia
TVP3 Poznań realizuje projekt „Scena Telewizji” w ramach którego nadawane są na żywo premiery spektakli teatralnych dla dzieci. Celem inicjatywy jest także zapewnienie dzieciom z różnych obszarów Wielkopolski obejrzenie spektaklu w studiu TV.
20.03.25, 18:22
| TV / VOD » seriale
Piekło kobiet. Nowy serial Ewy Puszczyńskiej dla platformy Max
Rozpoczęły się zdjęcia do serialu „Piekło kobiet”, który powstaje dla platformy Max. Produkcją zajmuje się Ewa Puszczyńska, producentka, mająca w dorobku oscarowe filmy „Ida” i „Strefa interesów”. Reżyserię powierzono Annie Maliszewskiej, znanej z produkcji „Tata” i „Infamia”.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.