13.02.25, 10:40

Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo

KV kampanii marki Hortex, fot.: materiały prasowe

Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.

Pomarańcza – yuzu, czerwone winogrono – gujawa oraz kiwi – limonka. To trzy egzotyczne połączenia smakowe od Hortex, które pojawiły się na sklepowych półkach. „Konsumenci coraz częściej szukają unikalnych smaków. Lubią odkrywać, testować i próbować nowych rzeczy. Nasze napoje Tropical Duo są odpowiedzią na te potrzeby. Tworząc platformę komunikacji zależało nam na tym, aby pod jej parasolem móc komunikować także nowości produktowe. Spot przenosi nas do ciepłych letnich dni, emanuje z niego pozytywna energia, orzeźwienie i radość – a to są emocje, z którymi może utożsamić się każde pokolenie” - mówi Agnieszka Janikowska, Doradca Zarządu ds. Marketingu, Hortex Sp. z o.o.

W spocie duży nacisk położono na beatyshoty soczystych owoców, aby podkreślić ciekawe kompozycje smakowe. „W obrazie pokazaliśmy jak nieoczywiste połączenia owoców tworzą nowe smaki Tropical Duo. W ujęciach beautyshot celowo zrównaliśmy wielkość owoców, nie zachowując skali pomiędzy nimi, by podkreślić ich równy wkład w nowy mix smaku. Oczywiście wszystko nakręcone w apetycznych zbliżeniach slowmotion. Spot uzupełnia wspólna dla nowej platformy typografia i dynamiczne ujęcia z żywym prowadzeniem kamery między bohaterami” – mówi Michał Kuczkowski, Head of Motion, Opus B.

Za strategię, kreację, postprodukcję i nadzór na całością odpowiada Opus B, za produkcję beauty shootów – Bites Studio. Produkcją spotu zajmował się dom produkcyjny Bad Rabbit.

Komentarze

Powiązane

26.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Pokaż swoje bardziej. Sokół ambasadorem marki STS
25 marca br., bukmacher STS wystartował z kampanią wizerunkową, która inauguruje start nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Emocje. Bardziej”. Ambasadorem marki został raper Wojciech Sosnowski - Sokół.
25.03.25, 19:05
| reklama & PR » informacje
Aleph partnerem zespołu Stake F1 Team KICK Sauber
Aleph, firma działająca na rynku reklamy cyfrowej (działający aktywnie również w Polsce), rozpoczyna współpracę z zespołem Formuły 1: Stake F1 Team KICK Sauber.
25.03.25, 17:30
| reklama & PR » informacje
MullenLowe Warsaw z zespołem Software & AI development
Agencja MullenLowe Warsaw (MLW) stworzyła nowy zespół, dedykowany rozwojowi projektów software & AI development, machine learning oraz content management.
25.03.25, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Maciek Kozina powraca do VML
Maciek Kozina po dwóch latach przerwy wraca do VML jako Creative Director.
25.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Marka Maybelline New York klientem agencji Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York. Od początku kwietnia br. Altavia Kamikaze + K2 będzie wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce.
24.03.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Nasze ceny rządzą. Ewa Błachnio w kampanii reklamowej sieci Bricomarché
Bricomarché, sieć sklepów typu „dom i ogród”, rozpoczyna kampanię reklamową realizowaną pod hasłem „Nasze ceny rządzą”. Do działań reklamowych zaproszono Ewę Błachnio.
24.03.25, 10:49
| reklama & PR » informacje
Mido wygrywa przetarg na kampanię VEHIS
Dom mediowy Mido (Keino Grupa) wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej dla VEHIS – platformy leasingowo-samochodowej.
24.03.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Animex Foods w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Animex Foods, największej na polskim rynku firmy mięsnej.
23.03.25, 10:14
| reklama & PR » informacje
Superbet rusza z nową kampanią Jednym słowem: Super!
Bukmacher Superbet rozpoczął kampanię prowadzoną pod hasłem „Jednym słowem: Super!”, która ma podkreślać, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu. Akcja ma dotrzeć zarówno do młodszych, jak i bardziej doświadczonych pasjonatów sportu.
22.03.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Sen na pierwszym miejscu. IKEA inspiruje Polaków do lepszego odpoczynku
Z okazji Międzynarodowego Dnia Snu. IKEA chce na nowo odkryć przed Polakami radość ze spania, angażując ich poprzez media społecznościowe. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja VML.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.