15.02.25, 13:22

Agnieszka Kłusek wzmacnia agencję SEC Newgate CEE

Agnieszka Kłusek, fot.: materiały prasowe

Agnieszka Kłusek objęła stanowisko Account Directorki w agencji SEC Newgate CEE i tym samym dołączyła do zespołu kierowanego przez Kamilę Bidzińską.

Agnieszka Kłusek jest specjalistką w dziedzinie PR i PA z szerokim portfolio projektów realizowanych dla sektorów FMCG, ochrony zdrowia, energetycznego, motoryzacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem marek luksusowych. Jej doświadczenie obejmuje opracowywanie kompleksowych strategii komunikacji, m.in. wprowadzania marek na rynek i precyzyjne działania komunikacyjne wspierające ich efektywny debiut. To także współautorka raportów branżowych oraz ekspertka w tworzeniu i realizacji programów ambasadorskich. Dodatkowo, specjalizuje się w działaniach w obszarze personal brandingu, wspierających budowę wizerunku liderów branżowych.

W sektorze ochrony zdrowia posiada doświadczenie w pracy nad złożonymi projektami dotyczącymi dostępu do terapii lekowych, a także w zakresie współpracy ze środowiskiem medycznym i organizacjami pacjenckimi.

Na swoim koncie ma realizację nagradzanych kampanii społeczno-edukacyjnych. Projekt „Sex po dragach. Na szczęście możesz zajść w ciążę”, zrealizowany dla Fundacji Rak’n’Roll, zdobył w 2023 r. Srebrnego Spinacza i był nominowany do nagrody KTR w 2024 r. Z kolei współpraca przy kampanii „Daj się uwieść” dla hiszpańskiej marki CUPRA została doceniona nominacją do nagrody Effie.

Kłusek przed dołączeniem do SEC Newgate CEE, przez 3,5 roku związana była z agencją WALK PR, gdzie odpowiadała, m.in. za budowanie i rozwój pionu motoryzacyjnego. Wcześniej, w latach 2019-2021 zdobywała doświadczenie w obszarze PR i PA w agencji R4S.

Komentarze

Powiązane

26.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Pokaż swoje bardziej. Sokół ambasadorem marki STS
25 marca br., bukmacher STS wystartował z kampanią wizerunkową, która inauguruje start nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Emocje. Bardziej”. Ambasadorem marki został raper Wojciech Sosnowski - Sokół.
25.03.25, 19:05
| reklama & PR » informacje
Aleph partnerem zespołu Stake F1 Team KICK Sauber
Aleph, firma działająca na rynku reklamy cyfrowej (działający aktywnie również w Polsce), rozpoczyna współpracę z zespołem Formuły 1: Stake F1 Team KICK Sauber.
25.03.25, 17:30
| reklama & PR » informacje
MullenLowe Warsaw z zespołem Software & AI development
Agencja MullenLowe Warsaw (MLW) stworzyła nowy zespół, dedykowany rozwojowi projektów software & AI development, machine learning oraz content management.
25.03.25, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Maciek Kozina powraca do VML
Maciek Kozina po dwóch latach przerwy wraca do VML jako Creative Director.
25.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Marka Maybelline New York klientem agencji Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York. Od początku kwietnia br. Altavia Kamikaze + K2 będzie wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce.
24.03.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Nasze ceny rządzą. Ewa Błachnio w kampanii reklamowej sieci Bricomarché
Bricomarché, sieć sklepów typu „dom i ogród”, rozpoczyna kampanię reklamową realizowaną pod hasłem „Nasze ceny rządzą”. Do działań reklamowych zaproszono Ewę Błachnio.
24.03.25, 10:49
| reklama & PR » informacje
Mido wygrywa przetarg na kampanię VEHIS
Dom mediowy Mido (Keino Grupa) wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej dla VEHIS – platformy leasingowo-samochodowej.
24.03.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Animex Foods w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Animex Foods, największej na polskim rynku firmy mięsnej.
23.03.25, 10:14
| reklama & PR » informacje
Superbet rusza z nową kampanią Jednym słowem: Super!
Bukmacher Superbet rozpoczął kampanię prowadzoną pod hasłem „Jednym słowem: Super!”, która ma podkreślać, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu. Akcja ma dotrzeć zarówno do młodszych, jak i bardziej doświadczonych pasjonatów sportu.
22.03.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Sen na pierwszym miejscu. IKEA inspiruje Polaków do lepszego odpoczynku
Z okazji Międzynarodowego Dnia Snu. IKEA chce na nowo odkryć przed Polakami radość ze spania, angażując ich poprzez media społecznościowe. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja VML.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.