14.02.25, 14:00

Radio ZET - Muzyka nr 1. Druga odsłona kampanii i specjalna akcja stacji

KV kampanii Radia Zet, fot.: materiały prasowe

15 lutego br. ruszy nowa odsłona kampanii „Radio ZET – Muzyka nr 1”, która obejmie telewizję, internet, outdoor, a także sieci kin. Kampanię wspiera akcja antenowo-plenerowa pod tą samą nazwą. Radiowa ekipa wraz polskimi gwiazdami muzyki będzie podróżować po całej Polsce odwiedzając słuchaczy, którzy zgłoszą się do zabawy.

Radio ZET kontynuuje jesienną kampanię „Muzyka Nr 1”. Tym razem spot ukazuje jeden dzień z życia słuchaczki. Muzyka Radia ZET towarzyszy jej w różnych codziennych sytuacjach od rana do wieczora. W spocie wykorzystano przeboje Avicii „Wake Me Up”, Cyrila „Stumblin' In” oraz Smolastego i Dody „Nim zajdzie słońce”. Występuje w nim Kamil Baleja – jeden z gospodarzy porannego pasma „Dzień dobry bardzo”.

24 lutego prowadzący Radia ZET wraz z gwiazdami polskiej sceny muzycznej wyruszą czerwonym autobusem w trasę po Polsce. Przez dwa tygodnie będą odwiedzać słuchaczy, którzy wzięli udział w zabawie i przekonali redakcję, że to właśnie do nich radiowa ekipa powinna zawitać. Uczestników akcji odwiedzą niecodzienni goście. Dodatkowo przygotowano również inne niespodzianki - możliwość zapowiedzenia na antenie swojej ulubionej piosenki oraz 3,5 tys. zł.

Tego samego dnia wieczorem z danego miasta Mateusz Ptaszyński poprowadzi wyjazdową listę przebojów „Lubię to” i program „Lubię to”. Będzie to również okazja spotkania z prowadzącym i jego gośćmi, zobaczenia jak wygląda realizacja audycji radiowej z mobilnego studia zlokalizowanego w muzycznym czerwonym autobusie Radia ZET, a także zdobycia tysięcy gadżetów.

Kampania „Radio ZET - Muzyka nr 1” obejmie ogólnopolskie i tematyczne stacje TV, sieci kin Helios i Cinema City, wybrane portale i media społecznościowe, a także nośniki reklamy zewnętrznej zlokalizowane w całej Polsce. Jej celem jest podkreślenie muzycznego charakteru Radia ZET i zachęcenie do słuchania stacji niezależnie od miejsca i pory dnia.

Za kreację spotu odpowiadał Dział Marketingu Radia ZET, który we współpracy z Zenithem zajął się również planowaniem i zakupem mediów.

Komentarze

Powiązane

24.03.25, 06:00
| radio / audio » informacje
Studio M5 otrzyma imię Jana Ptaszyna Wróblewskiego. Specjalny koncert i wystawa fotografii
W hołdzie Janowi Ptaszynowi Wróblewskiemu - saksofoniście, kompozytorowi oraz dziennikarzowi radiowemu, który zawsze z wielką pasją opowiadał o jazzie - Program 3 przygotował specjalne wydarzenia. 28 marca br. zostanie odsłonięta tablica pamiątkowa, a studio nagraniowe M5 przy ul. Myśliwieckiej 3/5/7 w Warszawie otrzyma imię muzyka.
20.03.25, 23:13
| radio / audio » informacje
Ptaszkowie Śpiewali. Koncert na żywo w Polskim Radiu Dzieciom
Polskie Radio Dzieciom wyemituje koncert zespołu „Ptaszkowie Śpiewali”, który odbędzie się 22 marca br. o godz. 12:00 w Studio Polskiego Radia im. Władysława Szpilmana.
19.03.25, 11:46
| radio / audio » informacje
Meloradio oficjalnym partnerem festiwalu Upperground Poland 2025. Stacja przygotuje specjalne studio i strefę
Meloradio zostało oficjalnym partnerem festiwalu Upperground Poland 2025 – jednego z najważniejszych wydarzeń muzyki elektronicznej w Polsce.
18.03.25, 09:21
| radio / audio » informacje
AHA - Archiwum Historii Autorów. Projekt Czwórki i Stowarzyszenia Autorów ZAiKS
"AHA - Archiwum Historii Autorów" to projekt, w ramach którego Stowarzyszenie Autorów ZAiKS i radiowa Czwórka (Polskie Radio) zapraszają odbiorców do świata uznanych, cenionych i kultowych twórców polskiej kultury.
18.03.25, 06:00
| radio / audio » informacje
Andrzej Piaseczny twarzą kampanii Radia Złote Przeboje
Pod hasłem "Największe przeboje lat 80. i 90." ruszyła kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje. Towarzyszą jej działania antenowe. Twarzą kampanii został Andrzej Piaseczny.
17.03.25, 16:45
| radio / audio » informacje
VOX FM startuje z nowym podcastem Zwrot akcji
„Zwrot akcji” to nowy podcast Radia VOX FM, prowadzony przez dziennikarkę Katarzynę Pilewską. Program skupia się na życiowych zmianach zaproszonych gości.
17.03.25, 08:00
| radio / audio » informacje
RMF Classic zapowiada transmisję nagród MocArty RMF Classic
18 marca br. poznamy laureatów prestiżowych nagród MocArty RMF Classic. Tegoroczna edycja po raz pierwszy w historii gala będzie transmitowana na żywo, z Muzeum POLIN w Warszawie.
16.03.25, 11:55
| radio / audio » informacje
Śledź. Interaktywny serial kryminalny w Radiu Kraków
5 marca br., na antenie Radia Kraków, odbyła się premiera pierwszego odcinka interaktywnego serialu kryminalnego „Śledź”. Projekt to nowatorskie podejście do opowiadania historii, gdyż akcja serialu ewoluuje wraz z zaangażowaniem słuchaczy. 
15.03.25, 22:19
| radio / audio » informacje
Dla Ciebie mógłbym zrobić wszystko. Koncert Radia Nowy Świat z okazji Dnia Patronów
16 kwietnia br. minie pięć lat, kiedy uruchomiona została zbiórka na Patronite, której celem było powołanie do życia Radia Nowy Świat. I właśnie tego dnia co roku, stacja dziękuje swoim Patronom za ich wielkie serca i wiarę, że ten projekt miał prawo odnieść sukces.
15.03.25, 08:00
| radio / audio » informacje
Sekretne życie ZOO i Miś i Smok – Strażnicy Bajek w podcastowej ofercie Polskiego Radia Dzieciom
Polskie Radio Dzieciom przygotowało wiosenną serię podcastów. 11 marca br. premierę miała seria "Sekretne życie ZOO" powstała we współpracy z Warszawskim Ogrodem Zoologicznym. Z kolei od 10 marca najmłodsi słuchacze mogą śledzić przygody bohaterów podcastu "Miś i Smok – Strażnicy Bajek".
Subskrybuj RSS działu radio / audio: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.