18.02.25, 18:00
Kolejne kanały TVN Warner Bros. Discovery dołączyły do oferty Pilota WP
Od 18 lutego br. użytkownicy Pilota WP zyskali dostęp do kolejnych 17 kanałów z portfolio TVN Warner Bros. Discovery, co powiększyło bibliotekę stacji nadawcy na platformie do łącznie 24 kanałów.
W ramach pierwszego etapu wdrożenia, na siedmiu kanałach zostanie uruchomiona także technologia Dynamic Ad Insertion (DAI). Obecnie – oprócz m.in. TVN, TVN24 i TVN24 BiS – Pilot WP oferuje dodatkowo 17 kanałów Grupy TVN Warner Bros. Discovery, w tym.: TVN7, TVN Style, Discovery, HGTV czy TTV. Dodatkowo, użytkownicy mogą wybrać spośród czterech nowych pakietów usługi.
„Nawiązanie współpracy z TVN Warner Bros. Discovery to ważny krok w realizacji naszej strategii dostarczania najwyższej jakości treści. Dzięki dodaniu 17 kanałów od TVN Warner Bros. Discovery, zapewniamy użytkownikom dostęp do szerokiej oferty rozrywkowej, filmowo-serialowej, dokumentalnej oraz informacyjnej. Uruchomienie dynamicznej reklamy adresowalnej (DAI) na tych kanałach pozwoli na lepsze dopasowanie treści reklamowych do odbiorców. To połączenie jakości, różnorodności i nowoczesnej technologii, które spełnia oczekiwania użytkowników” – mówi Jagna Wiszniewska, VP of Content w Audiotece Group.
„Od teraz, wspólnie z Pilotem WP, możemy zaoferować widzom platformy jeszcze większą bibliotekę naszych najlepszych seriali, filmów i programów, dostępnych łącznie na 24 kanałach z naszego portfolio. Jednocześnie po raz pierwszy uruchamiamy nasze kanały z technologią DAI w środowisku OTT zewnętrznego operatora. Jest to kolejny krok w naszej technologicznej rewolucji, w ramach której wprowadzamy nowy standard dostarczania treści reklamowych. W pierwszym etapie wdrożenia innowacyjna technologia DAI zostanie zastosowana na siedmiu kanałach, co sprawi, że czas spędzony na oglądaniu w Pilocie WP będzie jeszcze bardziej satysfakcjonujący. Dzięki personalizacji reklam widzowie otrzymają komunikaty lepiej dostosowane do ich potrzeb, co przełoży się na lepsze doświadczenia z oglądania telewizji. Równocześnie dla naszych partnerów reklamowych otwierają się jeszcze większe możliwości skutecznego docierania do nowych grup odbiorców” – mówi Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President – Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze