26.02.24, 08:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Columbo hitem kanału Antena HD. Duży wzrost w grupie 16-59
Kanał Antena HD znajdujący się Naziemnej Telewizji Cyfrowej, zanotował w styczniu br. rekordowy udział w grupie 16-59.
20.02.24, 08:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Niecały milion widzów obejrzało mecz Legii Warszawa z Molde FK
W czwartek, 15 lutego br. blisko milion widzów obejrzało na antenach Telewizji Polskiej mecz Legii Warszawa z norweskim Molde FK w ramach Ligi Konferencji Europy.
15.02.24, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Spotkanie Ruchu Chorzów z Legią Warszawa z dużym zainteresowaniem na antenach CANAL+
Piłkarska PKO Bank Polski Ekstraklasa wróciła do gry po blisko dwumiesięcznej przerwie zimowej. Spotkanie pomiędzy Ruchem Chorzów a Legią Warszawa zanotowało duże zainteresowanie.
08.01.24, 13:36
| telewizja / VOD » badania rynku
Zatoka szpiegów. Premierę pierwszego odcinka zobaczyło 2,1 mln widzów
Pierwszy odcinek nowego polskiego serialu historycznego „Zatoka szpiegów” obejrzało 2,1 mln widzów.
06.01.24, 19:26
| telewizja / VOD » badania rynku
Pierwsze wydanie Teleexpressu po przerwie obejrzało blisko 2,2 mln widzów
W czwartek, 4 stycznia br. pierwsze w tym roku wydanie programu informacyjnego „Teleexpress” emitowanego na trzech antenach Telewizji Polskiej: w TVP1, TVP Info i TVP Polonia obejrzało prawie 2,2 mln widzów, przy udziale na poziomie 22 proc.
03.01.24, 10:10
| telewizja / VOD » badania rynku
Wavemaker: era 5-milionowych publiczności w TV minęła, tylko 49 programów powyżej 3 mln widzów w 2023 r.
Trzeci rok z rzędu żaden pojedynczy program emitowany na antenie jednej stacji nie zgromadził na żywo 5 milionów widzów* - wynika z analizy Wavemaker na podstawie danych Nielsena. Próg 4 mln widzów, wśród pozycji niesportowych, przekroczyło jedynie pierwsze wydanie „i9:30”, następczyni „Wiadomości” w TVP1.
02.01.24, 13:20
| telewizja / VOD » badania rynku
TVP: Sylwester śledziło 2,9 mln widzów, a Koncert noworoczny z Wiednia aż 1,4 mln widzów
W niedzielę, 31 grudnia 2023 r. liderem anten była TVP2, która tego dnia zanotowała udział na poziomie 11,2 proc. i był to najlepszy wynik od grudnia poprzedniego roku. Ponad 3,7 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności oglądało „Sylwestra z Dwójką” w TVP2 (dane: Nielsen Media).
02.01.24, 06:00
| telewizja / VOD » badania rynku
MOC-no o zmianach w panelu. Nowości w badaniach TV poza domem realizowanych przez Gemius oraz w domu prowadzonych przez Nielsen w 2024 r.
12 grudnia br. odbyła się konferencja "MOC-no o zmianach w panelu-prezentacja zmian w badaniu oglądalności Nielsen In-home oraz Gemius OOH w 2024 r.” podczas której przedstawiono wnioski z audytów przeprowadzonych przez CESP, a także omówiono listę zmian w badaniach oglądalności w domu oraz poza domem i ich metodologiach.
25.12.23, 13:57
| telewizja / VOD » badania rynku
4,5 mln widzów obejrzało pierwsze wydanie magazynu 19.30
W czwartek, 21 grudnia br. nowy program informacyjny „19:30” emitowany na dwóch antenach Telewizji Polskiej: w TVP1 i TVP Polonia obejrzało w sumie 4,5 mln widzów, przy udziale na poziomie 34,7 proc. (dane: Nielsen Media).
08.12.23, 09:00
| telewizja / VOD » badania rynku
20. Mikołajkowy Blok Reklamowy przyniósł 2,2 mln zł
20. Mikołajkowy Blok Reklamowy organizowany przez Telewizji Polsat i Polsat Media, obejrzało 4,5 miliona widzów, co przekłada się na kwotę ponad 2,2 mln zł na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat.
24.11.23, 14:30
| telewizja / VOD » badania rynku
1,2 mln widzów w jesiennym sezonie programu Kuba Wójewódzki
Talk-show stacji TVN „Kuba Wojewódzki" wciąż jest chętnie oglądany przez telewidzów. Ostatnia odsłona programu rozrywkowego zgromadziła średnio przed telewizorami prawie 700 tys. widzów w grupie docelowej 20-54 oraz ponad 1,2 mln w grupie ogólnej (dane: Nielsen Media).
21.11.23, 10:45
| telewizja / VOD » badania rynku
Mimo słabego poziomu, mecz Polska – Czechy hitem TVP1 i TVP Sport
W piątek, 17 listopada br. 4,6 mln widzów obejrzało w TVP1 i TVP Sport mecz Polska - Czechy w eliminacjach do Euro 2024.
15.11.23, 12:17
| telewizja / VOD » badania rynku
Rekordowy poniedziałek TVN24. Stacja pokonała nawet stacje ogólnotematyczne
13 listopada br. stacja TVN24 uzyskała największy dobowy udział w rynku w swojej historii. Kanał wygral nie tylko z innymi stacjami informacyjnymi, ale także z ogólnotematycznymi. 
18.10.23, 06:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Polacy chętnie oglądali wieczory wyborcze. Największą widownię zgromadził program TVN24
Rekordowa frekwencja w wyborach parlamentarnych przełożyła się na duże zainteresowanie wieczorami wyborczymi emitowanymi w stacjach telewizyjnych.
11.10.23, 15:15
| telewizja / VOD » badania rynku
Wavemaker: Wiadomości najchętniej oglądane na Podlasiu, a Fakty” w kujawsko-pomorskim
„Fakty”, najpopularniejszy polski program informacyjny, najlepsze wyniki osiąga w województwie kujawsko pomorskim, a „Wiadomości" utrzymują topową oglądalność w województwie podlaskim – wynika z analizy Wavemaker.  
19.09.23, 16:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Finał Mistrzostw Europy siatkarzy chętnie oglądany w TVP i Polsacie Sport
Finałowy mecz reprezentacji Polski z Włochami w siatkówce mężczyzn w ramach Mistrzostw Europy był chętnie oglądany zarówno na antenach Telewizji Polskiej jak i w Polsacie Sport.
12.09.23, 09:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Mecz Polska - Albania bez rekordu widzów
Niedzielną porażkę polskich piłkarzy z Albanią nie śledziła rekordowa liczba widzów. Mimo dużej widowni, kanał TVP1 transmitując mecz uzyskał 31,8 proc. udziału w rynku.
08.08.23, 10:20
| telewizja / VOD » badania rynku
Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki. Koncert oglądało 1,8 mln widzów
We wtorek, 1 sierpnia br. ponad 2 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności obejrzało w TVP1 i TVP Polonia transmisję koncertu „Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki”.
01.08.23, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
28. Festiwal Kabaretu w Koszalinie oglądało 1,23 mln widzów
29 lipca br. odbył się 28. Festiwal Kabaretu w Koszalinie. Tegoroczną edycję w Polsacie oglądało średnio 1,23 mln widzów.
27.07.23, 12:33
| telewizja / VOD » badania rynku
Reset oglądało 1,5 mln widzów. Niebawem druga seria produkcji
24 lipca br. Telewizja Polska pokazała ostatni siódmy odcinek pierwszej serii serialu dokumentalnego „Reset”. Cykl emitowany w poniedziałki na antenach TVP Info i TVP1 śledziło łącznie ponad 1,5 mln widzów. nadawca zapowiada kontynuację produkcji.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

27.02.2024 r., godz. 15.00, online.