03.02.23, 08:51
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Stańczak dołączył do Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
03.02.23, 07:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Grażyna Gołębiowska (AMS)
Grażyna Gołębiowska, Dyrektorka marketingu AMS SA., podsumowuje 2022 r. na rynku reklamy zewnętrznej. 
02.02.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Robbie Williams rozpoczyna współpracę z marką Felix
Robbie Williams został nowym głosem Felixa – kota i marki z sektora karmy dla kotów. Robbie Williams nagrał nową piosenkę “It’s great to be a cat” na potrzeby nowej kampanii reklamowej Felix.
02.02.23, 13:57
| reklama & PR » informacje
Marka Velvet w przetargu wybiera Red8
Agencja Red8 (dentsu Polska) wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
02.02.23, 13:32
| reklama & PR » informacje
IT depends. On you. Kampania the:protocol
theprotocol.it (serwis z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT) rusza z kampanią mediową i influencerską. Przekaz jest kierowany do tych, którzy w nowym roku chcą zmienić pracę i potrzebują bodźców mobilizujących ich do poszukiwań.
02.02.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Podsumowanie 2022 r.: Łukasz Jarota (agencja Grow)
Podsumowanie 2022 roku według Łukasza Jaroty (agencja Grow).
01.02.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Miasto Wołów zmienia swoje logo i identyfikację wizualną
Władze Wołowa zaprezentowały nowy logotyp. Znak stał się podstawą do stworzenia całego systemu identyfikacji wizualnej i będzie systematycznie wdrażany w projektach promocyjnych Urzędu Miejskiego oraz komunikacji z mieszkańcami. Projekt zrealizowała agencja Publicon.
01.02.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Design by HARIBO. Konkurs marki Haribo
Marka HARIBO ruszyła z konkursem w którym do zdobycia jest kolekcja ubrań i akcesoriów HARIBO oraz nagroda główna – laptop ze specjalnym etui.
01.02.23, 18:00
| reklama & PR » informacje
Klub Super-Pharm. Nowa nazwa znanego programu lojalnościowego drogerii Super-Pharm
Sieć Super-Pharm wprowadziło nową odsłonę programu lojalnościowego. Od 26 stycznia br. Klub LifeStyle zmienia nazwę na Klub Super-Pharm.
01.02.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Ekspert ALDI Poleca. ALDI promuje marki własne
„Ekspert ALDI Poleca” – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja promująca marki własne ALDI.
01.02.23, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Jan Sosnowski w Kamikaze
Do zespołu obsługi klienta agencji Kamikaze, na stanowisko Account Executive dołączył Jan Sosnowski.
01.02.23, 12:00
| reklama & PR » informacje
Euvic 360 e-com obsługuje markę YOPE
Marka YOPE (spółka YOPE) powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
01.02.23, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Marek Olwert w ekipie SalesTube
Marek Olwert dołączył do agencji MarTech & e-commerce SalesTube (Group One) jako Senior Paid Social Specialist. Wzmocni tym samym team zarządzany przez Paid Social Manager Agnieszkę Dobrenko.
01.02.23, 10:00
| reklama & PR » informacje
Norweska firma Otovo zaczęła współpracę z Neuron Agencją PR
Otovo, skandynawska firma specjalizująca się w energii słonecznej, zaczęła współpracę z Neuron Agencją PR.
01.02.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Tomasz Kąkol (Spicy Mobile)
Tomasz Kąkol ze Spicy Mobile podsumowuje 2022 rok w marketingu mobilnym.
31.01.23, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Dorota Pomykała wzmacnia zespół obsługi klienta Kamikaze
Do zespołu obsługi klienta agencji Kamikaze (Grupa Altavia) na stanowiska Account Executive, dołączyła Dorota Pomykała.
31.01.23, 14:45
| reklama & PR » informacje
19 Południk marką obsłuży markę Corny
Do grona klientów agencji dołączyła marka batoników Corny. 19 Południk zajmie się jej komunikacją na polskim rynku.
31.01.23, 12:22
| reklama & PR » informacje
Robot Max ściga się z Internetem od Orange
Rozpoczęła się kampania Orange Polska, przygotowana przez agencję Leo Burnett, promująca nowy internet Światłowód Pro 2.0.
31.01.23, 10:19
| reklama & PR » informacje
Clue PR wygrywa przetarg BlaBlaCar
Od stycznia br., agencja Clue PR rozpoczęła współpracę z firmą BlaBlaCar działającej w branży carpoolingowej. Współpraca ta jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu.
31.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Katarzyna Szybowska-Jemielniak (QKA creative)
Katarzyna Szybowska-Jemielniak - założycielka i właścielka agencji reklamowej QKA creative, podsumowuje rok 2022 na rynku reklamy. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.