14.08.23, 07:00
| biznes i technologie » artykuły
Sztuczna inteligencja poza prawem. Co mają teraz zrobić firmy? Komentarz Sebastiana Drzewieckiego (SoftServe Poland)
Parlament Europejski przegłosował tzw. AI Act, który będzie regulował możliwe sposoby korzystania z technologii sztucznej inteligencji. Jednak do momentu opublikowania obowiązujących zapisów prawnych w ostatecznym kształcie, rynek będzie regulował się samodzielnie. Komentarz Sebastiana Drzewieckiego z SoftServe Poland.
24.07.23, 10:29
| biznes i technologie » artykuły
Jacek Bogocz (Capgemini Polska): Google Bard ma potencjał do osiągnięcia sukcesu
Google zaktualizował Barda - opartego na sztucznej inteligencji chatbot'a mającego być konkurencją dla ChatGPT. Aktualna wersja Google Bard przyniosła wiele zmian. Nową wersję Google Bard ocenia ekspert - Jacek Bogocz, AI & Analytics Consultant w Capgemini Polska.
30.03.22, 22:00
| biznes i technologie » artykuły
Kolejne lekkoatletki w Team New Balance w 2022 roku
New Balance kontynuuje swój długofalowy projekt NB Team Elite, mający na celu rozwój i promocję biegania w Polsce. Z początkiem 2022 r. w zespole pojawiły się kolejne sprinterki: Kinga Gacka, Alicja Kaczmarek oraz Marika Majewska.
01.02.21, 09:00
| biznes i technologie » artykuły
Karolina Lopata w Fantasyexpo
Do agencji gamingowej Fantasyexpo dołączyła Karolina Lopata, która stanie na czele nowo powstałego działu jako Creative & Strategy Manager.
16.01.19, 19:00
| biznes i technologie » artykuły | reklama & PR » informacje
Joanna Rogalska (Nielsen): 10 ulubionych słodkości
Pomimo coraz popularniejszego trendu eco i healthy na polskim rynku ciągle dominują typowo czekoladowe słodycze. Dla Polaka słodycz to przede wszystkim przyjemność, która ma dostarczyć radości bez względu na skład i kalorie. Co znajduje się w TOP10 najbardziej lubianych przez Polaków słodyczy? Artykuł Joanny Rogalskiej, Client Director w Nielsenie.
28.12.18, 14:00
| internet » artykuły | biznes i technologie » artykuły
Cykl życia użytkownika aplikacji mobilnej
Z danych Adjust wynika, że aż 80 proc. użytkowników przestaje korzystać z aplikacji mobilnej już dzień po jej zainstalowaniu. Czy konsumenci powracają do aplikacji, których nie używali przez długi czas? Artykuł ekspercki Andrzeja Golety, Digital Marketing Manager Adexon. 
24.06.14, 12:38
| biznes i technologie » artykuły
Czy norma ISO/IEC 27001 to panaceum, które zapewni bezpieczeństwo cyfrowego świata?
Rok 2013 zostanie zapamiętany jako przełomowy dla bezpieczeństwa informacji. Nie tylko przez osoby pracujące w branży, ale także każdego, kto śledzi serwisy informacyjne. Artykuł Dirka Jumpertza, Dyrektora ds. Bezpieczeństwa EURid, rejestratora domeny najwyższego poziomu .eu.
20.02.12, 13:01
| biznes i technologie » artykuły
Na jakich aplikacjach zarobisz najwięcej? (część III)
Cześć III – Na jakich aplikacjach zarobisz najwięcej. Artykuł ekspercki Piotra Stalewskiego (Evil Indie Games & think4art/Clever Point).
14.02.12, 11:29
| biznes i technologie » artykuły
Mobilni szejkowie: jak stać się pięknym i bogatym dzięki aplikacjom mobilnym (część II)
Część II - Metody zarabiania na aplikacjach mobilnych. Artykuł ekspercki Piotra Stalewskiego (Evil Indie Games & think4art/Clever Point).
07.02.12, 17:39
| biznes i technologie » artykuły
Mobilni szejkowie: jak stać się pięknym i bogatym dzięki aplikacjom mobilnym (część I)
Część I  - Czy na aplikacjach mobilnych można zarabiać? Artykuł ekspercki Piotra Stalewskiego (Evil Indie Games & think4art/Clever Point).
15.11.11, 18:53
| biznes i technologie » artykuły
Jak zapewnić firmie stały dochód w czasie kryzysu?
Zapewnienie stałego dochodu firmie jest pierwszym krokiem do tego, by utrzymać ją w dobrej kondycji. Jak to zrobić? Przede wszystkim – należy zadbać o swoich dotychczasowych klientów. W tym może nam pomóc… profesjonalne oprogramowanie do prowadzenia firmy - pisze w swoim artykule Dorota Bal (ALPOL – rozwiązania IT).
25.10.11, 17:54
| biznes i technologie » artykuły
Zarządzanie płatnościami w firmie w okresie kryzysu gospodarczego
W czasach kryzysu wiele dobrze prosperujących przedsiębiorstw zostało zmuszonych do zakończenia swojej działalności i ogłoszenia upadłości. Przyczyną tego zjawiska była m.in. niewypłacalność ich partnerów biznesowych. Co zrobić, by uniknąć takich sytuacji? Artykuł Doroty Bal z firmy ALPOL – rozwiązania IT.
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.