10.02.23, 06:30
| reklama & PR » wywiady
Aneta Grzegorzewska: chcieliśmy, aby nasz kalendarz był obiektem pożądanym i takim, który cieszy i oko i duszę
Rozmowa z Anetą Grzegorzewską, Dyrektorką ds. Korporacyjnych i Relacji Zewnętrznych Gedeon Richter.
05.01.23, 05:45
| reklama & PR » wywiady
Jan Szczeniowski: Stawiamy na jakość, a nie na ilość
Rozmowa z Janem Szczeniowskim,  Producer & Owner Spokój Film.
25.12.22, 08:00
| reklama & PR » wywiady
Marcin Płachto: Chcemy pokazać Austriakom i Szwajcarom piękną Polskę
Rozmowa z Marcinem Płachno, Dyrektorem Zagranicznego Oddziału Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu, pomysłodawcą kampanii "Poland Soul Travel".
06.08.21, 07:00
| reklama & PR » wywiady
Radosław Michalski: Wygrają miasta, które z pandemii wyciągnęły właściwą lekcję (część II)
"Pandemia przyśpieszyła proces profesjonalizacji miejskich agend zajmujących się promocją" - mówi dla portalmedialny.pl Radosław Michalski, dyrektor Wydziału Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego we Wrocławiu. Druga część rozmowy.
29.07.21, 07:00
| reklama & PR » wywiady
Radosław Michalski: Wygrają miasta, które z pandemii wyciągnęły właściwą lekcję (część I)
"Pandemia przyśpieszyła proces profesjonalizacji miejskich agend zajmujących się promocją" - mówi dla portalmedialny.pl Radosław Michalski, dyrektor Wydziału Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego we Wrocławiu. Pierwsza część rozmowy.
20.07.21, 07:00
| reklama & PR » wywiady
Bianka Pawlewska: Segment reklamy kinowej będzie odbudowywać się krócej niż zakładaliśmy
Rozmowa z Bianką Pawlewską, senior vice-president of cinema advertising New Age Media International, m.in. na temat reklamy kinowej i kondycji kin po ponownym otwarciu.
19.11.20, 07:00
| reklama & PR » wywiady
Wirtualne eventy należy postrzegać w kategorii odważnych pomysłów
Rozmowa z Agnieszka Wójcik, producentką w dziale Eventów z Virtual Events (Platige Broadcast).
18.09.20, 10:00
| reklama & PR » wywiady
Dorota Grabowska: Marka Łaciate przełamała funkcjonujące stereotypy
Rozmowa z Dorota  Grabowską, Kierownikiem Działu Marketingu SM Mlekpol, m.in. o historii marki Łaciate i o wyzwaniach w historii ćwierćwiecza funkcjonowania marki na polskim rynku.
20.03.20, 15:20
| reklama & PR » wywiady
Tomek Woźniak: Mamy nadzieję, że nasz apel pomoże firmom cateringowym
Rozmowa z Tomkiem Woźniakiem, prezesem i twórcą Easycatering.pl, inicjatorem apelu o sytuacji w branży cateringowej.
22.11.19, 09:00
| internet » wywiady | reklama & PR » wywiady
Marta Niemira: Eksplozja popularności podcastów czeka nas w 2020 roku (część II)
Rozmowa z Martą Niemirą, założycielką agencji SŁUCHAM, m.in. o polskim rynku podcastów i jego perspektywach.
15.11.19, 08:00
| internet » wywiady | reklama & PR » wywiady
Marta Niemira: Eksplozja popularności podcastów czeka nas w 2020 roku (część I)
Rozmowa z Martą Niemirą, założycielką agencji SŁUCHAM, m.in. o polskim rynku podcastów i jego perspektywach.
20.09.19, 08:00
| internet » wywiady | internet » e-commerce | reklama & PR » wywiady
Magdalena Wiśniewska: Dostrzegamy spory potencjał e-zakupów
Rozmowa z Magdaleną Wiśniewską, Kierownikiem Działu Nowych Technologii oraz Kierownikiem Projektów Strategicznych w Bricomarché.
13.09.19, 08:00
| reklama & PR » wywiady
Klif staje się marką, która aktywnie reaguje na zmiany zachodzące na świecie
Rozmowa z Sylwią Wiszowatą – Łazarz, Associate Director, Head of Marketing Asset Services w firmie Cushman&Wakefield, zarządzającej Galeriami Klif, m.in. o 20-leciu działalności obiektu, recepcie na sukces galerii w czasie nasycenia rynku obiektami handlowymi, a także o aktywności pod hasłem „Klif łączy pokolenia”.
06.09.19, 11:34
| reklama & PR » wywiady
Dominik Piwek: Lokalność powiązana z poczuciem humoru jest wyróżnikiem kampanii reklamowych Bonarki
Rozmowa z Dominikiem Piwkiem, Dyrektorem ds. Marketingu i PR w firmie NEPI Rockcastle Poland (właścicielem krakowskiej Bonarki i kilkudziesięciu innych obiektów w Europie). 
28.06.19, 08:00
| reklama & PR » wywiady
Agata Brodzka: Lubię wyzwania i jestem długodystansowcem
Rozmowa z Agatą Brodzką, Managing Director agencji Platinium Cast, m.in. o tym, co jest największym wyzwaniem w pracy w Platinium Cast, o zmianach iplanach agencji.
14.06.19, 08:00
| reklama & PR » wywiady
Janusz Stroka: Nie zamierzamy przenosić sprzedaży do kanału on-line, choć prowadzimy testy związane z nowymi technologiami
Rozmowa z Januszem Stroką, Prezesem Netto Polska, m.in. o wprowadzeniu nowego logo, wyzwaniach dla placówek handlowych w cyfrowych czasach i przekonywaniu najmłodszych klientów w epoce social media.
31.05.19, 07:00
| reklama & PR » wywiady
Jakub Sadecki: Do Warszawy wchodzimy powoli, bez rewolucji, a z planem
Rozmowa z Jakubem Sadeckim, Prezesem Zarządu Grupy Eskadra, o nowym oddziale agencji w Warszawie, pracy firmy po rozszerzeniu działalności oraz o różnicach w prowadzeniu biznesu poza centrum reklamowym i medialnym.
10.05.19, 09:00
| reklama & PR » wywiady
Krzysztof Korcala: Strategia komunikacji Wisły Kraków musi być szczera i transparentna
Rozmowa z Krzysztofem Korcalą, Dyrektorem Zarządzającym Brainbox, m.in.: o kampanii agencji realizowanej dla Wisły Kraków i strategii komunikacji klubu w 2019 r.
02.04.19, 09:00
| reklama & PR » wywiady
Magdalena Oskiera: Dla wielu smog to wciąż mit!
Rozmowa z Magdaleną Oskierą, Dyrektorem Marketingu Immergas Polska, m.in. o tym, czy kwestia smogu w branży marketingowej jest skutecznie podejmowana, eko-świadomości oraz kampaniach społecznych. 
26.03.19, 09:00
| reklama & PR » wywiady
Michał Pronobis-Proński: IKEA jest marką, która nie może pozwolić sobie na zwykłą, stonowaną komunikację
Rozmowa z Michałem Pronobisem-Prońskim, Communication Leader w IKEA Retail w Polsce, m.in. o ostatniej nietypowej kampanii  z udziałem stand-uperów, a także o udziale influencerów w działaniach marki.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 03.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.12.23

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

do 26.12.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.