28.02.22, 11:35
| reklama & PR » artykuły
Sławomir Stępniewski (CEO dentsu Polska i CEE): marka to emocje i marka nie może milczeć gdy dzieją się rzeczy ważne
Ataki na Ukrainę nie ustają. Czy cisza lub udawanie, że nic się nie dzieje jest dobrym rozwiązaniem dla marek? Zdecydowanie jest to zbyt częste zachowanie, które obserwujemy w naszym marketingowym świecie. Komentarz ekspercki Sławomira Stępniewskiego, CEO dentsu Polska i CEE.
16.02.22, 09:28
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2021 r.: Przemysław Puchalski i Dorota Pindel (WebTalk)
Na temat najważniejszych wydarzeń w branży digital w 2021 r. wypowiadają się Przemysław Puchalski, Creative Director w WebTalk i Dorota Pindel, Senior Strategy Plannerka w WebTalk.
08.02.22, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2021 r.: Alicja Stojek (DevaGroup)
2021 rok na rynku reklamy i digital marketingu dla portalmedialny.pl podsumowuje Alicja Stojek, SEO Specialist (DevaGroup).
07.02.22, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2021 r.: Anna Skowron (DevaGroup)
2021 rok w DevaGroup dla portalmedialny.pl podsumowuje Anna Skowron, Social Media & Content Specialist.
04.02.22, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2021 r.: Anita Kamila Sochacka i Piotr Flis (Lotna)
2021 rok na rynku mediów i reklamy dla portalmedialny.pl komentują Anita Kamila Sochacka i Piotr Flis z agencji Lotna. 
03.02.22, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2021 r.: Ewelina Puławska (Good One PR)
Rok 2021 był czasem pełnym wyzwań, na co bez wątpienia miała wpływ dalsza, utrzymująca się pandemia. Miniony rok w branży public relations dla portalmedialny.pl podsumowuje Ewelina Puławska z Good One PR.
02.02.22, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2021 r.: Franciszek Georgiew (Tigers)
2021 rok na rynku mediów i reklamy dla portalmedialny.pl komentuje Franciszek Georgiew, CEO Tigers.
01.02.22, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2021 r.: Łukasz Matyński (Media Choice)
2021 rok na rynku mediów i reklamy dla portalmedialny.pl komentuje Łukasz Matyński, Head of Client Services & Partner w Media Choice.
28.01.22, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2021 r.: Dagmara Berka-Kochańska (endorfina events)
2021 rok na rynku mediów i reklamy dla portalmedialny.pl komentuje Dagmara Berka-Kochańska (endorfina events).
27.01.22, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2021 r.: Maciej Boroń (Next Level Agency)
2021 rok na rynku esportu dla portalmedialny.pl komentuje Maciej Boroń, Managing director w Next Level Agency.
26.01.22, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Co grało w marketingu w 2021 roku? Maciej Bojda (Agencja 19 Południk)
2021 rok na rynku mediów i reklamy dla portalmedialny.pl komentuje Maciej Bojda, Senior Creative w Agencji 19 Południk.
24.01.22, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2021 roku: Grażyna Gołębiowska (AMS)
2021 rok na rynku mediów i reklamy dla portalmedialny.pl komentuje Grażyna Gołębiowska, Dyrektor Marketingu AMS SA.
05.11.21, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Co słychać? QKA creative
W cyklu „Co u nas słychać?”, przedstawiciele najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy prezentują swoje agencje, przedstawiają najistotniejsze zmiany w firmie z ostatnich miesięcy, a także anonsują najbliższe plany. Agencję reklamową QKA creative prezentuje Katarzyna Szybowska - Jemielniak, CEO agencji. 
06.07.21, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Co słychać? Studio Brandingowe KARAT-e
W cyklu „Co u nas słychać?”, przedstawiciele najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy prezentują swoje agencje, przedstawiają najistotniejsze zmiany w firmie z ostatnich miesięcy, a także anonsują najbliższe plany. Studio Brandingowe KARAT-e prezentuje Krzysztof Koczorowski, właściciel i dyrektor kreatywny.
29.06.21, 01:00
| reklama & PR » artykuły
Wavemaker: marketingowcy z wykrzywionym obrazem Polaków w czasie pandemii. Pandemiczna piramida potrzeb marketingowców i Polaków
Pandemia Covid-19 mogła pogłębić rozdźwięk pomiędzy stylami życia przedstawicieli warszawocentrycznej branży marketingowej oraz przeciętnych Polaków – wynika z badania przeprowadzonego przez Wavemaker.
29.05.20, 12:02
| reklama & PR » artykuły
GroupM: marketerzy wierzą w Big Data i sztuczną inteligencję
Big data i sztuczna inteligencja to dyscypliny, w których wpływ na marketing najmocniej wierzą polscy reklamodawcy. Badanie GroupM z udziałem topowych marketerów pokazuje, że mniejsze znaczenie przywiązują dziś oni do AR, VR czy internetu rzeczy. 
26.05.20, 09:43
| reklama & PR » artykuły
Wracamy na plany!
Pandemia COVID19 wstrzymała plany zdjęciowe (filmowe i reklamowe) na całym świecie. Od ponad dwóch miesięcy branża filmowej produkcji obserwuje i zgodnie mówi, że nie prędko (lub nigdy) plany będą wyglądały, jak przed koronawirusem. Artykuł Dominiki Karoń, PR Manager domu produkcyjnego ISTV Media.
06.04.20, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Jak stworzyć nazwę, która zapewni rozpoznawalność?
Nazywanie jest elementarną potrzebą psychiczną człowieka – wspomaga rozwój zarówno codziennego życia oraz cywilizacji. Jak zatem stworzyć udaną nazwę? Artykuł ekspercki Krzysztofa Koczorowskiego, właściciela i dyrektora kreatywnego Studia Brandingowego KARAT-e.
27.12.19, 10:00
| reklama & PR » artykuły
Trzy kroki do udanej kampanii DOOH
Kreatywna i skuteczna, docierająca do szerokiej grupy odbiorców w wybranym miejscu i czasie - taka właśnie powinna być kampania DOOH. Jak sprostać tym wymaganiom? Jak w pełni wykorzystać potencjał cyfrowej reklamy zewnętrznej? Artykul ekspercki Diany Polskiej-Pękali z MyLED.
10.12.19, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Sprzedaż sezonowa – wszystko, co musisz o niej wiedzieć
Branża e-commerce stale szuka i znajduje kolejne powody, które napędzają koniunkturę sprzedaży online. Black Friday czy Cyber Monday to początek zakupowego szaleństwa, jakie towarzyszy nam w listopadzie i grudniu. Jak wykorzystać ten czas, aby zwiększyć sprzedaż i pozyskać nowych klientów? Artykuł ekspercki Ewa Ziętek-Maciejczyk z Result Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/tka ds. komunikacji

Park Kultury w Bydgoszczy | Dowolne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Pracownik Działu Promocji

Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.11.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.11.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 30.10.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

14-15 listopada 2022 r., Kraków.