08.09.20, 07:00
| reklama & PR » case study
Wavemaker: aktywizm marek budzi emocje konsumentów
Angażowanie się marek w kwestie polityczne i światopoglądowe budzi mieszane uczucia polskich konsumentów – wynika z badania Wavemaker. Przeważają zwolennicy aktywizmu, którzy twierdzą, że firmy też muszą brać odpowiedzialność za to jak wygląda świat. 
22.06.20, 08:00
| telewizja / VOD » badania rynku | reklama & PR » case study
COVID-19: częste odwołania w reklamach TV, dużo mniej kreacji w kwietniu
W kwietniu i maju br. co dziesiąta reklama w TV zawierała odwołanie do COVID-19. Reklamy promowały postawy prozdrowotne i zasady bezpieczeństwa, najczęstszym motywem była jednak zachęta do pozostania w domu. Liczba unikalnych kreacji reklamowych, po dramatycznym spadku w kwietniu, w maju zaczęła wracać do poziomów zeszłorocznych.
15.06.20, 08:00
| reklama & PR » case study
Eksperci przewidują mocny, ale krótkotrwały spadek w branży PR
Badani eksperci zajmujący się public relations prognozują, iż do końca 2020 r. rynek PR może się skurczyć nawet o 17 proc. jeśli chodzi o liczbę firm świadczących usługi doradcze z zakresu komunikacji. Poza tym na znaczeniu zyska digital PR oraz łączenie pracy zdalnej z biurową. Będą to kluczowe zmiany w sposobie funkcjonowania branży. Badania przeprowadził zespół analityków Exacto w miesiącach: kwiecień i maj 2020 r. na próbie 242 ekspertów PR.
13.06.19, 21:00
| reklama & PR » case study
Tyskie – przejdź na Ty. Specjalne bannery w stolicy i 200 tys. widzów sondy
Banery z imionami sąsiadów umieszczone na jednej z kamienic w centrum Warszawy i sonda uliczna zachęcająca do przechodzenia na Ty - to odsłona kampanii marki Tyskie. Niestandardowe formaty reklamowe zawisły z okazji Europejskiego Dnia Sąsiada, przypadającego w tym roku na 28 maja. 
24.10.17, 09:00
| reklama & PR » case study
Spicy Mobile zbadałaprzemieszczanie się użytkowników smartfonów w Warszawie
Dane geolokalizacyjne są jednymi z najważniejszych informacji wykorzystywanych przy planowaniu mobilnych kampanii reklamowych. Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile na podstawie lokalizacji bada, jak przemieszczają się użytkownicy smartfonów.
06.10.17, 08:00
| reklama & PR » case study
Raport Gemius: w które reklamy klikają internauci?
Internauci z Europy Środkowo-Wschodniej najczęściej klikają w kampanie reklamowe branż spożywczej i kosmetycznej – wynika z raportu Gemiusa. 
05.10.17, 14:00
| reklama & PR » case study
Raport gemiusAdMonitor: kto klika w reklamy online?
Reklamodawcy w Europie Środkowo-Wschodniej emitują w internecie ogromne ilości treści promocyjnych. Komu wyświetlają się reklamy online i kto w nie klika? Odpowiedzi dostarcza raport gemiusAdMonitor.
03.07.17, 08:00
| reklama & PR » case study
Analiza MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane
W mniej niż co dwudziestym spocie TV występuje osoba w wieku 50+ - pokazuje analiza MEC. Konsumentom w tym wieku nie odpowiadają sztuczne role i przerysowane konteksty, w jakich obsadzani są w reklamach.
17.05.17, 14:00
| reklama & PR » case study
Raport: kto najczęściej klika w internetowe reklamy?
W reklamy online najczęściej klikają internauci z Ukrainy, najrzadziej użytkownicy sieci z Chorwacji. Na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej wśród wykorzystywanych formatów reklam dominują banery. 
06.05.17, 12:00
| reklama & PR » case study
Case study: Program Nestlé porusza Polskę
Firma Nestlé zorganizowała konkurs dla gmin w ramach inicjatywy „Nestlé porusza Polskę”. Wygraną w konkursie jest 16 siłowni terenowych ufundowanych przez Nestlé.
06.02.17, 07:00
| reklama & PR » case study
Case study: Owocowa loteria marki Herbapol
Opis promocji konsumenckiej "Owocowa loteria" prowadzonej od 1 października do 26 listopada 2016 r. dla marki Herbapol. Organizatorem loterii była Agencja Unique One z siedzibą w Warszawie.
15.12.16, 22:00
| reklama & PR » case study
Jak marketing pomógł polskim jabłkom w Chinach?
Sukces kampanii Europejskie Jabłka Dwukolorowe stał się faktem. Jaką rolę w tym projekcie odegrał marketing i które narzędzia okazały się najbardziej efektywne? Artykuł ekspercki - Paweł Buczkowski i Robert Rymuszka, Infinity Media. 
17.10.16, 12:00
| reklama & PR » case study
Case Study: EB Hel Spot
Jak EB wypromowało EB Hel Spot - największe beach party lata 2016? Case study.
05.07.16, 10:00
| reklama & PR » case study
UM dla J&J
Działania branded content realizowane przez IPG Mediabrands Studios dla JOHNSON'S® Baby. Case study.
27.04.16, 12:00
| reklama & PR » case study
Jak wykorzystać zaangażowanie rodziców w mediach społecznościowych dla promocji marki?
Facebook jest najważniejszym źródłem informacji, porad i wsparcia dla świeżo upieczonych mam. Zaglądają tam też ojcowie. Co charakteryzuje te grupy i o czym powinni pamiętać marketingowcy, współpracując z nimi?
18.04.16, 10:00
| reklama & PR » case study
Profil parentingowy – jak prowadzić, żeby nie zwariować
Prowadzenie profilu parentingowego to bułka z masłem. Przecież wystarczy zachwalać jego zalety i udzielać odpowiedzi na pytania zatroskanych rodziców. Na pewno to jest takie proste? Czego należy się wystrzegać i o czym pamiętać? ARTYKUŁ EKSPERCKI.
13.04.16, 10:00
| reklama & PR » case study
Case Study: JustWIFI jednym z kanałów promocji Notebooka HP Inc. z limitowanej edycji Star Wars
HP Inc. przy wsparciu domu mediowego OMD w grudniu 2015 roku prowadził kampanię promującą notebook ze specjalnej edycji Star Wars. Jednym z kanałów komunikacji użytym podczas szeroko zakrojonej akcji promocyjnej było rozwiązanie do marketingu wi-fi w Polsce – JustWIFI. 
20.03.16, 11:00
| reklama & PR » case study
CASE STUDY: Czadowe Domy (II edycja)
Case study kampanii "Czadowe Domy", której celem było uświadomienie polskiemu społeczeństwu możliwych źródeł emisji tlenku węgla oraz zagrożeń, które za sobą niosą, a także pokazanie, w jaki sposób się przed nimi zabezpieczyć.
24.02.16, 15:00
| reklama & PR » case study
Media społecznościowe: zauważamy na Facebooku i Youtubie, klikamy w kreacje na Snapchacie i Periscope
Zaufanie do reklam w mediach społecznościowych deklaruje jedna czwarta internautów. Reklamy najczęściej zauważają na Facebooku i Youtubie, ale najchętniej klikają w kreacje na Snapchacie i Periscope. IRCenter zaprezentował trzecią część podsumowania Social Media 2015.
20.02.16, 18:00
| reklama & PR » case study
Case study: Instagramersi w Cosmopolitan Twarda 4
44 pasjonatów fotografii, warszawski budynek apartamentowy i najpiękniejsze widoki na stolicę – Cosmopolitan Twarda 4 otworzył swoje wnętrza dla grupy IgersWarsaw. Tak powstał #Cosmogram – innowacyjny projekt społecznościowy na Instagramie, który promuje prestiżową inwestycję. Case study. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Narodowe Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 02.11.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 30.10.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.10.22

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

14-15 listopada 2022 r., Kraków.