10.06.23, 13:00
| telewizja / VOD » informacje
Envision Racing i Cartoon Network EMEA ze współpracą na rzecz ochrony planety
Envision Racing, zespół wyścigowy Formuły E i Cartoon Network EMEA, będący częścią Warner Bros. Discovery, ogłosiły nowe partnerstwo w celu zaangażowania dzieci i młodzieży w Wyścig Przeciw Zmianom Klimatu.
10.06.23, 11:24
| reklama & PR » informacje
McDonald’s oficjalnym partnerem FEST Festivalu
McDonald’s oficjalnie dołącza do grona partnerów 4. edycji FEST Festivalu w Chorzowie i zapowiada swoją strefę edukacyjną na terenie wydarzenia. Partnerstwo z festiwalem jest kolejną odsłoną kampanii marki „Jutro zależy od nas”, promującej działania na rzecz planety.
10.06.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 10 czerwca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 10 czerwca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
09.06.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Carrefour otwiera nowy hipermarket w centrum Warszawy
31 maja br., w pasażu handlowym Plac Unii przy ulicy Puławskiej 2 w Warszawie, ostał otwarty nowy hipermarket sieci Carrefour. Sklep zajął powierzchnię ponad 2000 m2.
09.06.23, 19:10
| telewizja / VOD » informacje
Zmarła Barbara Borys-Damięcka
Nie żyje Barbara Borys-Damięcka –reżyser teatralna i telewizyjna, senator, marszałek senior Senatu X kadencji.
09.06.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Lidl głównym sponsorem Lidl-Trek, drużyny UCI WorldTour
Lidl rozszerza zaangażowanie w profesjonalne kolarstwo szosowe stając się sponsorem głównym i partnerem strategicznym zespołu UCI World Tour, Lidl-Trek. 
09.06.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej. Kampania Żabki Nano
Żabka Nano, czyli sieć sklepów autonomicznych, wystartowała z kampanią wizerunkową pod hasłem „Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej”. Jej celem jest podkreślenie benefitów, które daje klientom Żabka Nano.
09.06.23, 13:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Dziesięciokrotny wzrost przychodów Lisek.App w 2022 r.
Lider polskiego q-commerce zanotował najwyższe w historii przychody netto ze sprzedaży w wysokości 43 mln zł. To wynik ponad dziesięciokrotnie lepszy od przychodów w 2021 r., które wynosiły 4 mln zł. 
09.06.23, 11:00
| telewizja / VOD » informacje
Koncert „Wianki nad Wisłą” upamiętniający twórczość KORY na antenie TVN
24 czerwca br. odbędzie się kolejna edycja „Wianków nad Wisłą”, czyli organizowanej przez m.st. Warszawa imprezy na powitanie lata. W tym roku finałowy koncert przebiegnie pod hasłem: „KORA. Przyszłam na świat po to”, będącym hołdem dla twórczości legendy polskiej muzyki – Kory Jackowskiej. Wydarzenie poprowadzi Ralph Kamiński.
09.06.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Pierwsza w świecie kampania z wirtualną ambasadorką od Maybelline New York
Maybelline New York (L’Oréal Polska) rozpoczyna w tym roku kampanię na polskim rynku i krajach bałtyckich. Maskarę Falsies Surreal obok globalnej ambasadorki modelki Gigi Hadid, po raz pierwszy w historii marki promuje wirtualna ambasadorka May. Działania prowadzone pod hasłem Przenieś rzęsy w inny wymiar przygotowała agencja MullenLowe Warsaw.
09.06.23, 07:00
| reklama & PR » informacje
Dekoral z wielokanałową kampanią nowej farby
Marka Dekoral ruszyła z kampanią promującą nową farbę do ścian i sufitów - Dekoral Effect 3in1, pod hasłem „Odporna na niespodzianki, które przynosi życie”. Kampania prowadzona jest w telewizji i w Internecie, w tym na platformach VOD i w social mediach.
09.06.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 9 czerwca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 9 czerwca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
08.06.23, 15:12
| biznes i technologie » informacje
Pracownie Orange w kolejnych 20 miejscowościach w Polsce
W kolejnych 20 miejscowościach będą działać nowe Pracownie Orange. Mają być one nie tylko miejscem dostępu do technologii, ale przestrzenią działań społecznych i edukacyjnych dla mieszkanek i mieszkańców. F
08.06.23, 10:43
| reklama & PR » informacje
Sztuka grillowania z kampanią Dan Cake
Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka Dan Cake chce przekonać odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką.
08.06.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 8 czerwca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 8 czerwca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
07.06.23, 20:26
| reklama & PR » informacje
Iga Świątek ponownie w kampanii PZU Wojażer
Marka PZU wystartowała z kampanią promującą ubezpieczenie podróżne PZU Wojażer. Jej celem jest zachęcanie osób planujących wakacyjne wyjazdy do zadbania o siebie i swoich bliskich poprzez zakup ubezpieczenia. Bohaterką komunikacji ponownie została tenisistka Iga Świątek.
07.06.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
Daj sobie czas. W Warszawie pojawił się mural promujący kampanię PayPo
PayPo – polski operator BNPL (buy now, pay later) – ruszył z kampanią „Daj sobie czas”, w której zachęca do przemyślanych zakupów z wykorzystaniem płatności odroczonych. Mural promujący akcję można podziwiać w okolicach Mostu Poniatowskiego w Warszawie.
07.06.23, 15:10
| reklama & PR » informacje
Cape Morris zwycięża w przetargu na obsługę marki Morliny
Cape Morris, agencja kreatywno-strategiczna nawiązała współpracę z marką Morliny (polska spółka Animex). Agencja odpowiedzialna będzie za wdrożenie nowej strategii komunikacji w social media od maja br.
07.06.23, 14:02
| reklama & PR » informacje
MullenLowe wprowadza nową globalną tożsamość
Ośmiornica MullenLowe od 6 czerwca br. wygląda inaczej. Zmiany mają oddawać nową globalną tożsamość sieci i jej odświeżone pozycjonowanie. Rebranding dotyczy 57 rynków na całym świecie, w tym także MullenLowe Warsaw.
07.06.23, 12:21
| telewizja / VOD » informacje
Polsat News obchodzi 15. urodziny
7 czerwca 2008 r. rozpoczął nadawanie Polsat News. Obecnie obszar informacji Polsatu obejmują kanały telewizyjne oraz serwisy internetowe.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.