04.10.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 października (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co ważnego dla mediów i kultury działo się 4 października?
03.10.22, 21:00
| telewizja / VOD » informacje
Marzena Paczuska i dr Hanna Karp członkami KRRiT
Andrzej Duda, Prezydent RP powołał w skład Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Marzenę Paczuską–Tętnik oraz Hannę Karp.
03.10.22, 20:00
| telewizja / VOD » informacje
Ekstraklasa i CANAL+ z nowym kontraktem na sezony 2023/24 – 2026/27 za blisko 1,3 mld zł
Ekstraklasa SA podpisała nową umowę licencyjną z CANAL+, na mocy której nadawca będzie miał prawa do transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, w tym minimum 100 w jakości 4K, na terenie Polski w sezonach 2023/24 – 2026/27. 
03.10.22, 18:09
| radio » informacje
Eksperyment. Nowy podcast Michała Janczury platformie ofercie platformy TOK FM
Michał Janczura przygotował kolejny radiowy serial dokumentalny, tym razem poświęcony eksperymentom z wykorzystaniem komórek macierzystych. Cykl pod tytułem „Eksperyment" pojawi się na platformie podcastowej TOK FM - na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM 4 października br. o godz. 7:00.
03.10.22, 17:45
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Księgi tajemnic. Nowy podcast w ramach Łówców Przygód TV w Audiotece
12-odcinkowa seria audycji "Księgi tajemnic" zadebiutowała w aplikacji Audioteki. Podcast stworzony został w ramach transmedialnego cyklu "Łowcy Przygód TV" traktującego o polskiej turystyce alternatywnej i kulturowej.
03.10.22, 17:45
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Księgi tajemnic. Nowy podcast w ramach Łówców Przygód TV w Audiotece
12-odcinkowa seria audycji "Księgi tajemnic" zadebiutowała w aplikacji Audioteki. Podcast stworzony został w ramach transmedialnego cyklu "Łowcy Przygód TV" traktującego o polskiej turystyce alternatywnej i kulturowej.
03.10.22, 15:15
| reklama & PR » informacje
Lubella, Tak! Jak Lubisz. Dariusz Szpakakowski w kampanii Lubella
Lubella w szerokiej kampanii TV oraz digitalowej pokazuje chce pokazać, że każdy może jeść makaron tak jak lubi. Kampania obejmuje współpracę z influencerami i gwiazdami, które dzielą się swoimi przepisami na dania z makaronem klasycznym.
03.10.22, 09:00
| radio » informacje
Posadź z nami las. Radio 357 chce posadzić jeszcze większy las. To skutek dużego zainteresowania
Radio 357 prowadzi akcję ,,Posadź z nami las’’, w ramach której zostanie posadzony las. Pierwotni plan zakładał zalesienie 3,57 ha, jednak cel zwiększono do 7,35 ha. Koszt jednego metra kwadratowego to 8 zł. Zbiórka potrwa do 5 października.
03.10.22, 08:00
| internet » informacje
Wirtualna Polska większościowym udziałowcem Audioteki
Wirtualna Polska Media została większościowym akcjonariuszem spółki Audioteka S.A. To jeden z największych serwisów z audiobookami działający w Polsce oraz w Niemczech, Czechach i na Litwie. WP jest właścicielem ok. 60 proc. akcji, wartość transakcji wyniosła 95 mln zł.
03.10.22, 07:00
| telewizja / VOD » informacje
25. urodziny TVN. Specjalne wydania Milionerów i Dzień Dobry TVN
3 października br. TVN obchodzić będzie swoje 25 urodziny. Z tej okazji stacja nada specjalne  wydania takich programów jak: „Dzień Dobry TVN”, „Fakty” i „Milionerzy”.
03.10.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 października (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co ważnego dla mediów i kultury działo się 3 października?
02.10.22, 13:33
| radio » informacje
Nowy poranek w jesiennej ramówce Radia Kolor 103 FM
W jesiennej ramówce Radia Kolor 103 FM (Warszawa) pojawi się nowy poranny program, który poprowadzi duet – Łukasz Suda i Stefan Janicki. W ofercie stacji pojawią się także nowe konkursy i cykle.
02.10.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Agencja mediowa Mido w gronie Pracodawców DIMAQ
Agencja mediowa Mido dołączyła do programu Pracodawców DIMAQ. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji marketingu digitalowego. Definiuje poziom wiedzy i kwalifikacji z obszaru marketingu cyfrowego.
02.10.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 2 października (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co ważnego dla mediów i kultury działo się 2 października?
01.10.22, 17:32
| reklama & PR » informacje
XTB: Conor McGregor zachęca do inwestowania
XTB rozpoczęło nową kampanię promocyjną oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych pojawił się globalny ambasador marki- Conor McGregor, ikona biznesu i sportu.
01.10.22, 08:53
| reklama & PR » informacje
Ułatwienia, które usłyszysz, zobaczysz, dotkniesz. ZTM rusza z kampanią o udogodnieniach
Zarząd Transportu Metropolitalnego rusza z akcją poświęconą rozwiązaniom ułatwiającym korzystanie z komunikacji miejskiej przez osoby z niepełnosprawnościami. Bohaterami kampanii są pasażerowie, poruszający się codziennie po miastach Metropolii.
01.10.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 1 października (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co ważnego dla mediów i kultury działo się 1 października?
30.09.22, 22:00
| reklama & PR » informacje
Puma odświeża model z 1987 roku. Buty Slipstream w lokalnej kampanii
Marka PUMA odnowiła koszykarski model Slipstream, którego początki sięgają 1987 r. Premierze obuwia towarzyszy kampania z udziałem młodych aktorów, Jana Wieteski i Daniela Walaska, którzy zabierają widzów w podróż do przeszłości.
30.09.22, 19:17
| reklama & PR » informacje
Kolejna odsłona Tarczy Antyinflacyjnej Shopee
27 września br. ruszyła Tarcza Antyinflacyjna, czyli kolejna kampania zakupowa Shopee. W akcji wystąpi Sławomir Zapała, który został ambasadorem marki. Do 10 października na kupujących czekają 50 proc. zniżki na produkty codziennego użytku, a także darmowa wysyłka.
30.09.22, 16:15
| reklama & PR » informacje
Minimum miejsca, maksimum możliwości. Innowacyjne rozwiązania marki Tefal
Agencja Cape Morris stworzyła kampanię produktową w krajach bałtyckich, dla marki Tefal. Działania promocyjne zrealizowano pod hasłem,,Poznaj Tefal Ingenio. Minimum miejsca, maksimum możliwości’’.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Pracownik Działu Promocji

Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Specjalista/tka ds. komunikacji

Park Kultury w Bydgoszczy | Dowolne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.11.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.11.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 30.10.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

14-15 listopada 2022 r., Kraków.