16.08.06, 17:20
Direct Traffic wzmacnia skład
kw
Direct Traffic, firma specjalizująca się w marketingu wyszukiwarek i bezpiecznym pozycjonowaniu, powiększa zespół pracowników.
Direct Traffic, firma specjalizująca się w marketingu wyszukiwarek i bezpiecznym pozycjonowaniu, powiększa zespół pracowników. Wzmocnienia personalne są wynikiem dynamicznego rozwoju firmy oraz szybko rosnącej liczby klientów. Do końca roku firma chce zatrudnić kolejnych specjalistów.
W sierpniu do zespołu Direct Traffic dołączyły trzy nowe osoby: Elżbieta Goczyńska, Grzegorz Konopka i Piotr Szczap. Nowi pracownicy wzmocnią dział sprzedaży oraz dział programistyczny.
Elżbieta Goczyńska, która wcześniej pracowała w administracji Open Finance, pełnić będzie funkcję specjalisty ds. programu PPC, czyli usług typu Pay Per Click. Grzegorz Konopka, który wesprze firmę w obszarze sprzedaży, wcześniej był pracownikiem PricewaterhouseCoopers (Price Waterhouse). Piotr Szczap natomiast, który poprzednio był administratorem w firmie Biznespartner.pl, obejmie stanowisko programisty SEO.
„Zdecydowana większość osób poszukująca informacji w Internecie korzysta z wyszukiwarek. Według różnych źródeł liczba ta oscyluje wokół 85-90 procent wszystkich internautów. Dlatego w swoich budżetach marketingowych firmy przeznaczają na pozycjonowanie coraz większe kwoty. – mówi Piotr Ziółkowski, prezes Direct Traffic - Liczba realizowanych przez nas projektów stale rośnie, stąd potrzeba pozyskiwania nowych specjalistów. Ważne są dla nas zarówno kwalifikacje tych osób, jak i ich chęć do ciągłej nauki i podnoszenia swoich umiejętności.”
Direct Traffic zajmuje się kompleksową obsługą kampanii typu SEM (z ang. Search Engine Marketing) i SEO (z ang. Search Engine Optimization), w skład których wchodzi również tradycyjne pozycjonowanie w wyszukiwarkach i katalogach internetowych.