10.03.09, 00:01
Rusza kampania reklamowa promująca otwarcie poznańskiej Galerii Malta przygotowana przez agencję San Markos. Hasłem przewodnim kampanii wspierającej uruchomienie największego centrum handlowego w zachodniej Polsce jest „I love Malta”.
Rusza kampania reklamowa promująca otwarcie poznańskiej Galerii Malta przygotowana przez agencję San Markos. Hasłem przewodnim kampanii wspierającej uruchomienie największego centrum handlowego w zachodniej Polsce jest „I love Malta”.
Agencja San Markos – Republika Dobrej Marki odpowiada za opracowanie strategii i linii kreatywnych kampanii promocyjnej otwarcia Galerii Malta oraz przygotowanie i wdrożenie działań reklamowych związanych z wydarzeniem. W pierwszej fazie kampanii rozpoczętej w lutym b.r. na nośnikach outdoorowych i w prasie pojawiły się reklamy teaserowe oparte na grze słów. Hasła „I love woda, I love moda”, czy „I love natura, I love kultura” nawiązywały do połączenia oferty handlowo - rozrywkowej Galerii Malta z jej położeniem w pobliżu jeziora Maltańskiego – miejsca powszechnie łączonego w Poznaniu z kulturą i rekreacją. Z początkiem marca hasła kampanii teaserowej zostały zastąpione wspólnym tytułem całej kampanii - „I love Malta”.
„Bardzo zależało nam na podkreślaniu korzyści wynikających z wyjątkowego położenia Galerii Malta” – komentuje Michał Berger, dyrektor kreatywny agencji San Markos – Republika Dobrej Marki. „Poznańska Malta kojarzy się z wypoczynkiem, wydarzeniami kulturalnymi, rozrywką – komunikację Galerii chcieliśmy utrzymać w odpowiednim klimacie, nawiązując do atutów związanych z jej lokalizacją” - dodaje Berger.
Kampania skierowana jest do mieszkańców Wielkopolski w wieku 15-45 lat i prowadzona jest z użyciem wielu mediów: nośników outdoorowych, prasy regionalnej, Internetu, radia. Elementem zaprojektowanej przez San Markos akcji jest też wykorzystanie niestandardowych nośników. Ambientowe kreacje znajdą się m.in. na poruszających się po mieście samochodach Smart, wózkach kolporterów bezpłatnej prasy.
„Otwarcie jednego z największych centrów handlowych w Polsce to olbrzymie przedsięwzięcie. Przemyślana kampania reklamowa to konieczny warunek jego sukcesu” – komentuje Magdalena Czaja, prezes agencji San Markos – Republika Dobrej Marki. „Wierzymy, że z naszą pomocą Galeria Malta już niedługo stanie się jednym z najczęściej odwiedzanych miejsc w Poznaniu” - dodaje Czaja.
Za kreację kampanii odpowiedzialny był zespół, w skład którego wchodzą: Michal Berger - Dyrektor Kreatywny, Tomek Chojnacki - Dyrektor Kreatywny, Agata Grosicka - Senior Copywriter i Andrzej Kownacki - Senior Art Director. Za client service odpowiadają Tomek Dembinski - Client Service Director, Mariola Gorka - Senior Account Executive, Agnieszka Kozlowska - Account Executive, Kasia Borkowicz - Junior Account Executive.
Zakup mediów powierzony został domowi mediowemu Media On. Otwarcie Galerii odbędzie się 25 marca, a kampania reklamowa promująca otwarcie Galerii potrwa do końca kwietnia 2009 r.
Galeria Malta to największe centrum handlowe w zachodniej Polsce, zarządzane przez firmę Neinver. Celem kampanii promującej Galerię Malta jest poinformowanie mieszkańców Poznania o nowym miejscu, które pojawiło się na mapie miasta oraz budowanie pozytywnej atmosfery wokół jego otwarcia. Komunikacja ma podkreślać wyjątkowy charakter nowego centrum handlowo-rozrywkowego oferującego modne i popularne marki z całego świata, a dzięki stopniowaniu przekazów informacyjnych rozbudzać ciekawość odbiorców oraz chęć odwiedzenia nowego centrum.