02.04.09, 19:23
Od 16 do 29 marca br. trwała akcja rozdawania płyt przez Marcina Kydryńskiego. Do osób, które zalogowały się na stronie rozdajeplyty.pl trafiło 300 krążków z prywatnej kolekcji dziennikarza.
Od 16 do 29 marca br. trwała akcja rozdawania płyt przez Marcina Kydryńskiego. Do osób, które zalogowały się na stronie rozdajeplyty.pl trafiło 300 krążków z prywatnej kolekcji dziennikarza. Akcja prowadzona była z inicjatywy marki Pilsner Urquell, a jej celem było poszerzenie internetowej bazy danych konsumentów marki oraz promocja strony internetowej marki.
Jak pokazują statystyki, akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem użytkowników. W czasie jej trwania, portal odwiedziło blisko 100 000 osób. Osoby, które nie wygrały płyty, mogą cały czas wejść na stronę www.pilsner.pl gdzie znajdą ponad 2000 wytrawnych utworów – to prawie 10 dni muzyki „bez przerwy”. Na stronie tej istnieje także możliwość odsłuchania utworów aż z 1445 płyt, a wśród nich audycji Marcina Kydryńskiego (popularnej „Siesty”) oraz utworów z albumów, o których zdobycie walczyli internauci.
Za kreację pomysłu oraz przygotowanie materiałów ATL (virali) odpowiadała agencja DDB. Serwis stworzyła agencja discipl!ne Media Group, która na co dzień opiekuje się także serwisem pilsner.pl. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Agencja PR Feedback/Hill&Knowlton odpowiadała za komunikację z mediami oraz działania PR.