31.08.06, 19:42
Komputer Świat: najlepsze medium reklamowe wśród tytułów komputerowych
kw
Komputer Świat wciąż prowadzi pod względem przychodów reklamowych w swoim segmencie.
Komputer Świat wciąż prowadzi pod względem przychodów reklamowych w swoim segmencie. Według najnowszych badań Expert Monitora, Komputer Świat osiągnął w okresie styczeń-lipiec 2006 blisko 4,5 mln zł przychodów reklamowych i wynik ten zagwarantował dwutygodnikowi pierwsze miejsce wśród tytułów komputerowych. Kolejny magazyn z segmentu uzyskał wynik 3,7 mln zł*.
Przychody reklamowe Komputer Świata wzrosły od ubiegłego roku o blisko 35% - w pierwszym półroczu 2005 było to 2,9 mln zł, w analogicznym okresie w 2006 roku było to już 3,9 mln zł.**
"Bardzo nas cieszą doskonałe wyniki Komputer Świata - zarówno czytelnictwa jak i reklamowe. Są one odzwierciedleniem aprobaty Czytelników i Reklamodawców dla naszej pracy i potwierdzeniem pozycji naszego magazynu w segmencie komputerowym" - mówi Wiesław Małecki, redaktor naczelny Komputer Świata:
Komputer Świat jest rokrocznie liderem sprzedaży oraz czytelnictwa w segmencie komputerowym. W pierwszym półroczu 2006 ustanowił rekord czytelnictwa w historii prasy komputerowej - sięgało po niego blisko 2,4 mln czytelników.***
*Źródło: Expert Monitor, reklama komercyjna i brandowa, 2006 (sty-lip)
** Źródło: Expert Monitor, reklama komercyjna i brandowa, styczeń-czerwiec 2005 i 2006
***Źródło: PBC General, zrealizowane przez SMG/KRC,styczeń-czerwiec 2006