03.09.09, 20:11
Wraz z wprowadzeniem jesiennej ramówki w telewizji ZigZap pojawią się nowe programy oraz nowi prowadzący.
Wraz z wprowadzeniem jesiennej ramówki w telewizji ZigZap pojawią się nowe programy oraz nowi prowadzący.
Nowością stacji jest magazyn muzyczny „Flipper Box”, w którym widzów powita wokalista grupy Afromental i uczestnik „Tańca z gwiazdami”, Wojtek „Łozo” Łozowski. Kolejną audycję, zatytułowaną „Zwierzakowo”, poprowadzi Paulina Klimaszewska – aktorka młodego pokolenia, znana m.in. z serialu TVN „Na Wspólnej”.
W październiku na antenie ZigZapa zagości nowe pasmo, sygnowane nazwiskiem Jerzego Owsiaka, szefa Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W Owsiak.TV, emitowanym od poniedziałku do piątku między 19:30 a 21:00, prezentowane będą takie programy, jak „Kim jestem” – przedstawiający sylwetki ludzi niebanalnych, „Off-Road” – relacjonujący wydarzenia terenowe, czy też kulturalno-muzyczny magazyn „Złoty bączek”. W paśmie przygotowywanym przez ekipę Owsiaka znajdą się też relacje z koncertów i festiwali oraz audycja „Ratujemy i uczymy ratować”, wpajający dzieciom i młodzieży zasady pierwszej pomocy.
Jesień w ZigZapie to także czas premier seriali i filmów. Wśród nowości znaleźć będzie można m.in. francuski serial dla chłopców „SuperZeke”, serial dla dziewcząt „Lou!” oraz przygodowy „Rahan: Syn czasów mroku”.
Jeśli mowa o autorskich programach, po wakacjach wracają „Przymierzalnia” i „Przymierzalnia Stajl”, prowadzona przez Idę Nowakowską, a także „Brejk” z aktorem Bartoszem Obuchowiczem w roli gospodarza.
Jesienną ramówkę ZigZapa wspierają działania reklamowe. Od połowy sierpnia br. w blisko 200 restauracjach Mc Donald’s w całej Polsce, na antenie wewnętrznej telewizji sieci, emitowane są spoty promujące nowe seriale i programy autorskie stacji. Akcja potrwa do połowy września. Z kolei 1 września ruszyła kampania w internecie. Reklamy pojawiły się na serwisach społecznościowych oraz portalach młodzieżowych takich, jak grono.net, fotka.pl, nastolatek.pl czy kaczordonald.pl. Kampania internetowa potrwa do końca roku. Za kreację działań w sieci Mc Donald’s odpowiedzialny jest dział programowy ZigZapa, natomiast za kampanię w internecie odpowiada agencja Salt & Pepper. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.