01.03.10, 20:48
W ciągu ostatnich trzech miesięcy Agencja Mea Event nawiązała współpracę z nowymi klientami: Puls Biznesu, Gulermak, Astaldi, Topex, Pionieer Pekao Investments, BPH TFI oraz Mercedes-Benz Polska.
W ciągu ostatnich trzech miesięcy Agencja Mea Event nawiązała współpracę z nowymi klientami: Puls Biznesu, Gulermak, Astaldi, Topex, Pionieer Pekao Investments, BPH TFI oraz Mercedes-Benz Polska.
W styczniu br. agencja rozpoczęła organizacje cyklu uroczystych Gal Pulsu Biznesu "Gazele Biznesu 2009", zorganizowała jubileusz istnienia firmy Topex, premierę nowego leku koncernu AstraZeneca oraz Bal Karnawałowy dla pracowników Toyota Motor Poland. W związku z prowadzonymi projektami i pozyskaniem nowych klientów agencja postawiła na intensywną rozbudowę działu kreacji oraz powstanie działu Incentive.
Z początkiem roku do Agencji Mea Event dołączyły kolejne osoby powodując, że agencja potroiła ilość zatrudnionych osób w stosunku do początkowego stanu.
Mea Event uruchomiła z początkiem marca nową stronę agencyjną: www.meaevent.pl.