28.04.10, 19:41

Dziennik i Gazeta Prawna zarabiają mniej po połączeniu

Według najnowszego raportu Expert Monitora, wpływy reklamowe „Dziennika Gazety Prawnej” w marcu 2010 r., wzrosły o 114% w stosunku do wyników „Gazety Prawnej” w analogicznym miesiącu w 2009 r.

Według najnowszego raportu Expert Monitora, wpływy reklamowe „Dziennika Gazety Prawnej” w marcu 2010 r., wzrosły o 114% w stosunku do wyników „Gazety Prawnej” w analogicznym miesiącu w 2009 r.

„Gazeta Prawna” bez autopromocji – zarobiła w marcu 2009 r. 4 495 151 PLN (dane: Expert Monitor), „Dziennik Gazeta Prawna” w marcu 2010 r. podwoił tę wartość – jego wpływy (bez autopromocji) wyniosły 9 635 754 PLN. „Dziennik Gazeta Prawna” ukazuje się od września 2009 r. i jest kontynuacją „Gazety Prawnej.

Jednak sumarycznie dwa tytuły rok temu zarobiły ponad 15 mln zł, czyli mniej niż obecnie po połączeniu. Tytuł zarobił także mniej niż samodzielny "Dziennik" rok temu. 

 Tytuł 03.2009 03.2010 zmiana
DZIENNIK 10 830 186    
DZIENNIK GAZETA PRAWNA   9 635 754  
FAKT 17 321 325 18 696 981 8%
GAZETA PRAWNA 4 495 151    
GAZETA WYBORCZA 69 537 643 72 479 474 4%
PARKIET 1 238 281 1 325 136 7%
POLSKA 25 840 289 24 709 347 -4%
PULS BIZNESU 2 555 830 3 453 455 35%
RZECZPOSPOLITA 14 666 031 15 968 239 9%
SUPER EXPRESS 8 564 430 8 521 657 0%
Inne ogólnopolskie 4 314 875 3 958 002 -8%
Regionalne 32 621 925 33 972 281 4%
bezpłatne 12 590 226 12 688 857 1%
Suma końcowa 204 576 192 205 409 183 0%