19.01.11, 20:21
Od 1 lutego 2011r. At Media rozpoczyna sprzedaż na wyłączność powierzchni reklamowej serwisu iplex.pl, tym samym stając się jedną z czołowych sieci oferujących reklamę VOD w internecie.
Od 1 lutego 2011r. At Media rozpoczyna sprzedaż na wyłączność powierzchni reklamowej serwisu iplex.pl, tym samym stając się jedną z czołowych sieci oferujących reklamę VOD w internecie. Iplex.pl jest to jedyny serwis w Polsce, który oferuje bezpłatny dostęp do blisko 2 tys. materiałów filmowych – w tym komercyjnych hitów, jak „Hurt Locker”, ”Lektor”, „The Box”, „The Road”.
Iplex.pl jest dostępny na rynku od lutego 2008 roku. Serwis nie wymaga instalowania żadnej aplikacji na komputerze użytkownika, a jakość transmisji automatycznie dostosowuje się do prędkości jego łącza. Repertuar iplex.pl to filmy reprezentujące zarówno kinematografię polską, jak i europejską oraz światową. Zawiera także pozycje, które nie będą pokazywane w polskich kinach. Iplex.pl to również szansa dla tych, którzy mają utrudniony dostęp do tradycyjnego kina i filmowych nowości. Część seansów wyświetlana jest w jakości HD. Filmy zagraniczne wyświetlane są z oryginalną ścieżką dźwiękową i polskimi napisami lub lektorem. W ofercie iplex.pl znajdują się zarówno filmy pochodzące z repertuaru komercyjnego, jak i kina ambitnego, a także materiały podróżnicze, przyrodnicze, historyczne oraz bajki, seriale i kabarety. W kolejnych miesiącach pojawią się również koncerty.
Pakiet @VOD w At Media to szereg stron, na których użytkownicy mogą oglądać filmy, seriale, teledyski, produkcje własne. At Media oferuje reklamę video na stronach: AXN.pl, AXNscifi.pl, MTV.pl, VIVA-tv.pl, ComedyCentral.pl, TVS.pl, Kuchnia.tv, Domo.pl oraz witrynach dziecięcych Disney.pl, DisneyXD.pl, Nick.com.pl, ZIgZap.pl.
Iplex.pl to największy polski bezpłatny serwis VoD działający w modelach Ad-Supported VoD oraz S-VoD, oferujący ponad 1 500 materiałów filmowych. Platforma zadebiutowała na polskim rynku w lutym 2008 roku, a od lutego 2010 roku oferuje swoim klientom pokazy całkowicie bezpłatnie, generując przychody z reklam. Biblioteka iplex.pl to filmy komercyjne, ambitne światowe kino, seriale, bajki, kabarety, materiały podróżnicze, przyrodnicze i historyczne.
Pierwszy w Polsce dom sprzedaży stacji tematycznych At Media oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w 52 stacjach telewizyjnych: 13th Street Universal, Ale Kino!, AXN, AXN Crime, AXN Sci-Fi, BBC Entertainment, BBC Knowledge, BBC Lifestyle, BBC Cbeebies, Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Sport2, Club TV, Comedy Central, Disney Channel, Disney XD, Domo.tv, ESKA TV, Extreme Sports, Filmbox, FOX, FOX Life, HISTORY, Hyper, Kino Polska, Kuchnia.tv, Mini Mini, Movies 24, MTV, Nat Geo Wild, National Geographic Channel, Nickelodeon, Orange sport info, Orange sport, Planete, Polsat JimJam, Sportklub, TCM, Tele 5, Travel Channel, TVS, TV5 Monde, Universal Channel, VH1 Polska, VIVA, Wedding TV, Zig Zap, Zone Romantica, Zone Europa, Zone Reality. Od 1 lutego do portfolio dołączy FOX, który jest 52 reprezentowaną stacją telewizyjną. At Media prowadzi sprzedaż czasu reklamowego w trzech międzynarodowych stacjach telewizyjnych: TV5Monde, Deutsche Welle, Fashion TV. W ofercie reklamowej At Media znajduje się 27 witryn internetowych: alekino.pl, axn.pl, axncrime.pl, axnscifi.pl, comedycentral.pl, disney.pl, disneyxd.pl, domo.pl, hyper.pl, kuchnia.tv, minimini.pl, mtv.pl, nick.com.pl, pl.jimjam.tv, planete.pl, tvs.pl, vh1.pl, viva-tv.pl, yummy.pl, zigzap.pl, zyraffa.pl; strony czasopism dziecięcych wydawnictwa Egmont: Pluszaki Rozrabiaki, Magazyn Witch, Magazyn 13, Kaczor Donald, Quki. Od 1 lutego do oferty dołączy iplex.pl, który będzie 28 reprezentowaną witryną.
At Media prowadzi działalność sprzedaży czasu i powierzchni reklamowej w trzech krajach: Polsce (od 1998 roku), Czechach (od 2008 roku) oraz na Węgrzech (od 2010 roku).