07.04.11, 20:22
"A ile serc zmieści się w Twoim sercu?" – pod takim hasłem ruszyła kampania wizerunkowa Fundacji Radia ZET.
Od stycznia br., Fundacja Radia ZET koncentruje się na pomocy dzieciom z chorobami serca. Ruszająca kampania wizerunkowa ma na celu budowanie świadomości fundacji oraz zachęcenie ludzi do przekazania 1% podatku dochodowego na jej rzecz. Reklamy ukażą się w prasie m.in. w "Gali", "Sensie", "Polityce", "Newsweeku" i "Gazecie Wyborczej". Na antenie Radia ZET trwa akcja "Pomóżmy małym sercom".
"Fundacja Radia ZET wspiera dzieci z chorobami serca. Do tej pory pomogliśmy kilkunastu maluchom. Chcielibyśmy zrobić znacznie więcej. Niestety, taka pomoc jest bardzo kosztowna. Mamy nadzieję, że dzięki kampanii uda się nakłonić ludzi dobrej woli do dzielenia się sercem" – mówi Iza Szumielewicz, Dyrektor Fundacji Radia ZET.
Zebrane środki Fundacja będzie przekazywać na przeprowadzanie operacji, zakup sprzętu medycznego, remonty dziecięcych oddziałów kardiologicznych i kardiochirurgicznych, czy rehabilitację pooperacyjną małych pacjentów. Kampania potrwa do końca kwietnia br. Koncept kreatywny przygotowała agencja Brasil.