31.08.11, 20:25
Z początkiem września br. rusza jesienna kampania wizerunkowo-informacyjna centrum Galaxy. Celem działań jest podkreślenie charakteru miejsca - idealnego na modne i atrakcyjne cenowo zakupy dla każdego.
Z początkiem września br. rusza jesienna kampania wizerunkowo-informacyjna centrum Galaxy. Celem działań jest podkreślenie charakteru miejsca - idealnego na modne i atrakcyjne cenowo zakupy dla każdego.
Kampanii towarzyszyć będą intensywne działania promocyjne prowadzone w mediach oraz w formie reklamy zewnętrznej. Odświeżony wizerunek Galaxy to początek kilkuetapowej kampanii, która docelowo realizowana będzie do zimy 2011 roku. Pierwszym krokiem w procesie repozycjonowania centrum jest zmiana logo, nowa strona internetowa oraz kreacja graficzna. Zmianie ulega również hasło.
"Galaxy na każdy dzień" to przekaz, który będzie powtarzany we wszystkich narzędziach komunikacji z klientami. "Po ośmiu latach funkcjonowania na szczecińskim rynku przyszedł czas na odświeżenie naszego wizerunku, stąd zmiany" - mówi dyrektor CHR Galaxy, Czesław Jasiewicz. "Zmiany będą wiązały się z jeszcze atrakcyjniejszą ofertą dla klientów, będzie więcej konkursów i rozmaitych atrakcji" - zapowiada dyrektor CHR Galaxy.
Dodatkowo Galaxy zmienia wygląd i wystrój wnętrza. Centrum w tym zakresie nawiązało współpracę z Bose International Planning and Architecture. Celem działań jest stopniowa zmiana wizerunkowa wnętrz centrum.
Pierwszymi zwiastunami zmian są, opracowane w oparciu o projekty pracowni projektowej SMART ze Szczecina, elementy małej architektury, nowe elementy oświetlenia ozdobnego, nowy punkt informacyjny, nowe toalety dla klientów. W ramach wprowadzenia ułatwień dla rodziców z dziećmi wyremontowany został pokój dla rodziców z dziećmi, pojawiły się specjalnie oznakowane miejsca parkingowe oraz krzesełka dla dzieci na foodcourcie. Dla wygody klientek poszerzone zostały także wjazdy i zjazdy na parkingu wielopoziomowym.
Uporządkowano także przestrzeń dla klientów czy wprowadzono interaktywne ekrany do komunikacji z klientami oraz bezpłatny, bezprzewodowy Internet.