09.09.11, 14:59
Największy wzrost udziałów w rynku odnotowała w ostatnich trzech miesiącach Trójka - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie KBR obejmującego okres od 1 czerwca do 31 sierpnia 2011 r.
Największy wzrost udziałów w rynku odnotowała w ostatnich trzech miesiącach Trójka - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 czerwca do 31 sierpnia 2011 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
Liderem jednak pozostaje Radio RMF FM, które kontroluje ponad 1/4 rynku. Udział stacji jednak spadł w porównaniu z analogicznym okresem sprzed roku - aż o 1,9 pkt proc. Drugie miejsce zachowało Radio Zet i poprawiło swój wynik (o 0,31 pkt proc.). Trzecie miejsce wciąż należy do Jedynki, stacja jednak wyraźnie słabnie (spadek udziałów o 0,98 pkt proc.).
Swój wynik sprzed roku poprawiła Trójka, i to aż o 1,22 pkt proc. Także Radio Maryja i Eska Rock mogą pochwalić się lepszymi niż rok temu wynikami (odpowiednio wzrost o 0,43 pkt proc. oraz o 0,28 pkt proc.). Spadły udziały TOK FM (o 0,1 pkt proc.), Dwójki (o 0,06 pkt proc.) i Radia PiN (o 0,03 pkt proc.). Czwórka zwiększyła swój udział o 0,2 pkt proc. Minimalnie swój wynik poprawił Chilli Zet (o 0,01 pkt proc.).
czerwiec 2010 : sierpień 2010 | czerwiec 2011 : sierpień 2011 | |
Radio RMF FM | 27,79% | 25,89% |
Radio ZET | 16,12% | 16,43% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 12,64% | 11,66% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 6,79% | 8,01% |
Radio Maryja | 1,71% | 2,14% |
ESKA ROCK [2] | 1,43% | 1,71% |
Radio TOK FM | 1,32% | 1,22% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,72% | 0,66% |
Czwórka – Program 4 Polskiego Radia / do 2010-07 Polskie Radio Euro | 0,25% | 0,45% |
CHILLI ZET [2] | 0,41% | 0,42% |
Radio PiN | 0,15% | 0,12% |
n= | 21024 | 21064 |
Fale:
czerwiec 2010 : sierpień 2010 (wielkość: 21 024)
czerwiec 2011 : sierpień 2011 (wielkość: 21 064)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 30 220 721 (984 053 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika