02.10.11, 16:01
26 września br. w kampanii reklamowej CYFRY+ zadebiutowała nowa ikona platformy - Jedyny Taki, animowana, trójwymiarowa postać, w którą wcielił się Borys Szyc.
26 września br. w kampanii reklamowej CYFRY+ zadebiutowała nowa ikona platformy - Jedyny Taki, animowana, trójwymiarowa postać, w którą wcielił się Borys Szyc.
„CYFRA+ to wyjątkowy produkt, dlatego nowa ikona naszej marki musi być również nadzwyczajna. Myśląc o postaci, która byłaby uosobieniem stylu CYFRY+ i pokazałaby wszystkie cechy naszej platformy: bogactwo , nowoczesność, dynamizm, rozrywkę dla całej rodziny, jedyną taką ofertę premium - postanowiliśmy powołać do życia nowego bohatera – kogoś, kto nie będzie podlegać żadnym ograniczeniom realnego świata, kto będzie potrafił zaskakiwać, zmieniać się i przykuwać uwagę odbiorcy. Tak powstał pełen energii i humoru, błyskotliwy i czarujący – Jedyny Taki. Wciela się w niego abonent CYFRY+…równie niezwykły, co sama postać - Borys Szyc, utalentowany aktor i charyzmatyczna osobowość” - tłumaczy Jan Wykrytowicz, p. o. Dyrektora Marketingu spółki CANAL+ Cyfrowy.
Koncepcję nowej ikony CYFRY+ przygotowała agencja Change, zaś animację postaci - renomowane studio Platige Image, znane m. in. z produkcji nominowanego do Oscara filmu Tomasza Bagińskiego „Katedra” czy efektów specjalnych do głośnego filmu „Antychryst” Larsa von Triera.
Wprowadzanie nowej ikony CYFRY+ zostało podzielone na trzy etapy. Pierwszy z nich, rozpoczął się kampanią promującą nowy pakiet platformy CANAL+ HBO Superpremium z udziałem samego Borysa Szyca. W kolejnej odsłonie, aktor pojawi się wraz z nową ikoną CYFRY+, by w kolejnych występować już jako głos kreowanej postaci. Jedyny Taki jako element nowej platformy komunikacyjnej, będzie bohaterem kolejnych kampanii.