06.11.11, 19:27
TVN 24 jest bezapelacyjnym liderem w segmencie kanałów informacyjnych - wynika z raportu przygotowanego przez TNS OBOP dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 października 2011 r.
TVN 24 jest bezapelacyjnym liderem w segmencie kanałów informacyjnych - wynika z raportu przygotowanego przez TNS OBOP dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 października 2011 r.
W grupie 4+, TVN 24 ma aż 4,93 proc. udziałów w rynku - to jest aż o 0,57 pkt proc. więcej niż w analogicznym okresie sprzed roku. Spadek dotknął TVP INFO (strata aż 0,28 pkt proc.). Swój udział w rynku zwiekszył Polsat News (o 0,17 pkt proc.), TVN CNBC (o 0,02 pkt proc.) i TV Biznes (o 0,01 pkt proc.). Niewielki spadek zanotowała Superstacja (o 0,01 pkt proc.).
W grupie osób z wyższym wykształceniem, przewaga TVN 24 nad kolejną stacją zwiększyła się po raz kolejny. TVN 24 w październiku br. zanotowało aż 9,31 proc. udziałów w rynku (wzrost o 0,87 pkt proc.). Swój udział zwiększyła również TVP INFO (o 0,44 pkt proc.) i Superstacja (o 0,02 pkt proc.). Spadły udziały Polsatu News (o 0,1 pkt proc.) i TVN CNBC (o 0,01 pkt proc.). Udziały TV Biznes nie zmieniły się.
Oglądalność wybranych stacji informacyjnych wg udziałów w październik 2010 i 2011 roku
Wszyscy 4+ (b.gości) | ||
X 2011 | X 2010 | |
TVN 24 | 4,93 | 4,36 |
TVP INFO | 3,93 | 4,21 |
Polsat News | 0,87 | 0,70 |
Superstacja | 0,27 | 0,28 |
TVN CNBC | 0,1 | 0,08 |
TV Biznes | 0,04 | 0,03 |
Oglądalność wybranych stacji informacyjnych wg udziałów w październik 2010 i 2011 roku
Wykształcenie wyższe (b.gości) | ||
X 2011 | X 2010 | |
TVN 24 | 9,31 | 8,44 |
TVP INFO | 4,24 | 3,80 |
Polsat News | 0,72 | 0,82 |
Superstacja | 0,57 | 0,55 |
TVN CNBC | 0,15 | 0,16 |
TV Biznes | 0,05 | 0,05 |